نهنگ‌ها ۱۰۰ میلیون ریپل خریدند! منتظر صعود قیمت XRP به ۱ دلار باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت ریپل (XRP)، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نزدیک به ۱۰۰ میلیون کوین از این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته خریداری شده است.
طبق داده‌های منتشر شده در پلتفرم تحلیلی ویل‌آلرت (Whale Alert)، دو نهنگ‌ در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ میلیون دلار ریپل از صرافی بایننس خریداری کردند. این خرید هنگفت باعث ایجاد خوش‌بینی در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار شده است.
در تراکنش اول، ۵۰.۳ میلیون ریپل به آدرس rfQ9EcLkU6…eN47Rk8Cvi منتقل شد و در تراکنش دوم نیز همین میزان ریپل به آدرس rarG6FaeYh…gFsPn2bZKk انتقال یافت. جالب اینجاست که طبق داده‌های بیت‌هامپ (Bithomp)، هر دوی این کیف پول‌ها در یک تاریخ فعال شده‌اند که دلیل آن مشخص نیست و باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بیشتری در بازار شده‌ است.

این انباشت‌ها در حالی انجام شده که ریپل با قیمت ۰.۵۱ دلار معامله می‌شد. اکنون انتظار می‌رود که ریپل در این چرخه صعودی به هدف قیمتی ۱ دلاری خود دست یابد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل با حدود ۰.۳۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۵۱۹ دلاری معامله می‌شود و حجم معاملات روزانه آن حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این کوین نیز به ترتیب ۰.۵۱۲۷ و ۰.۵۲۴۱ دلار بوده است.
در پی خوش‌بینی ناشی از خریدهای اخیر، سود باز قراردادهای این رمزارز با افزایش ۲ درصدی به ۶۱۶.۱۶ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات مشتقات اما ۹ درصد کاهش یافته که نشان از کاهش فعالیت در بازار دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) ریپل نیز با نزدیک شدن به محدوده ۴۶، بیانگر اندکی فشار نزولی است.
اگرچه داده‌های موجود وضعیت ریپل را کمی مبهم کرده‌اند، اما خریدهای کلان اخیر توسط نهنگ‌ها باعث امیدواری برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نهنگ‌ها ۱۰۰ میلیون ریپل خریدند! منتظر صعود قیمت XRP به ۱ دلار باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماجرای تریدر خوش‌شانسی که با خرید و فروش یک توکن جدید، در نیم ساعت میلیونر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر بهبود یافته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *