نمایش لباس جدید شکست‌ناپذیر در پوستر فصل سوم انیمیشن Invincible | تمدید برای فصل چهارم

آمازون اولین پوستر فصل سوم انیمیشن Invincible را منتشر کرد که در آن لباس جدید شکست‌ناپذیر نمایش داده می‌شود. همچنین این انیمیشن برای فصل بعدی تمدید شد.

فصل سوم انیمیشن Invincible هم‌اکنون در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فصل جدید این انیمیشن منتشر شده است. آمازون در جریان کامیک کان سن دیگو اولین پوستر فصل سوم انیمیشن Invincible را منتشر کرد که در این پوستر شاهد لباس جدید مارک گریسون هستیم که بر تن کرده است. در این لباس دیگر خبری از رنگ زرد نیست و شاهد ترکیب رنگ سیاه و آبی هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

بااین‌حال آمازون مشخص نکرد که فصل سوم انیمیشن Invincible چه زمانی پخش خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت در سال ۲۰۲۵ شاهد شروع پخش آن باشیم. علاوه‌براین آمازون در کامیک کان رسما تایید کرد که فصل چهارم انیمیشن Invincible در دست ساخت است. این خبر پیش از این فاش شده بود و همچنین به‌نظر می‌رسد خبر ساخت فصل پنجم انیمیشن شکست‌ناپذیر هم درست باشد، اگرچه اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

فصل سوم انیمیشن شکست‌ناپذیر در ۸ قسمت ساخته می‌شود که به‌تازگی کار صداپیشگان به پایان رسیده است و می‌توان انتظار داشت که فصل سوم انیمیشن Invincible زودتر از انتظار پخش شود. این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible بوده که برای ساخت فصل سوم این سریال انیمیشنی بازگشته‌ است. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد.

استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس برکهولدر، لورن کوهن، چاد کولمن، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکواند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Invincible حضور دارند.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/370231-invincible-season-3-first-poster/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تیزر سریال Alien | وحشت زنومورف ها به زمین نزدیک می‌شود

شبکه FX و هولو اولین تیزر سریال Alien: Earth را منتشر کرده‌اند که در آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد