نمایش اکوسیستم هوش مصنوعی رایتل در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک در ایران است که هر ساله تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان، کسب‌وکارها و متخصصان این حوزه را به خود جذب می‌کند. «رایتل» نیز علاوه‌بر خدمات متداول خود، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در این نمایشگاه در معرض تماشا قرار داده است.

«پروسیم» رایتل برای حرفه‌ای‌ها

رایتل با تکیه بر پوشش وسیع و ارائه خدمات رومینگ در بیش از ۲۰۶ اپراتور، امکان دسترسی به شبکه موبایل ایران را از آمریکای جنوبی و شمالی گرفته تا کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپا و شرق آسیا فراهم کرده است.

این اپراتور در نمایشگاه الکامپ امسال سیم‌کارت‌های موسوم به «پروسیم» را معرفی کرده که امکان دسترسی به سرویس‌های مسدود شده روی IPI ایران را فراهم می‌کند و در واقع یک سیم‌کارت تحریم‌شکن است. این سیم‌کارت که به‌طور ویژه برای گیمرها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و دانشجویان ارزشمند است، هم اکنون در مرحله تست بتا است و رایتل تصمیم دارد آن را تا پایان تیرماه به‌صورت تجاری در دسترس قرار دهد. همین سرویس برای استفاده سیم‌کارت در مودم با نام «پرو نت» نیز طراحی شده است.

پلتفرم هوش مصنوعی به‌عنوان خدمت (AiaaS) یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رایتل، ارائه اولین پلتفرم AIaaS یا «هوش مصنوعی به‌عنوان خدمت» در ایران است که به کاربران امکان اجاره منابع پردازشی از یک ساعت تا یک سال را به‌صورت Pay as You Go می‌دهد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که از قابلیت‌های پردازش تصویر و دیگر منابع پیچیده استفاده کنند و به‌ویژه برای ایجاد برنامه‌های تجاری و اپلیکیشن‌های پیچیده بسیار مناسب است.

راهکارهای هوشمندسازی صنایع (IIoT) رایتل با تمرکز روی راهکارهای هوشمندسازی صنایع ازجمله پلتفرم‌های اینترنت اشیا (IoT)، BI و امنیت، به بهبود بهره‌وری و کارایی در صنایع مختلف مانند حمل‌ونقل، بنادر، معادن، کشاورزی و دامپروری می‌پردازد. این راهکارها امکان ارائه داده‌های دقیق و به‌موقع را فراهم می‌کنند که به افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات منجر می‌شود.

خدمات نوآورانه و امنیتی

رایتل همچنین خدمات نوآورانه‌ای نظیر خدمات مکان‌محور (LBS) و سرویس‌های شبکه خصوصی مانند APN و VPN را به کاربران سازمانی ارائه می‌دهد. این خدمات به کاربران امکان می‌دهند تا با اطمینان و امنیت بیشتر از منابع شبکه استفاده کنند و به سرویس‌های پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشند.


منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/rightel-ai-ecosystem-elecomp

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

انحصارطلبی انویدیا زیر ذره‌بین؛ احتمال مواجهه با اتهامات ضدرقابتی در فرانسه

منابع آگاه می‌گویند که انویدیا به‌دلیل اقدامات ضدرقابتی با اتهامات نهاد ضدانحصار فرانسه مواجه خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *