نقص فنی اتوبوس پاکستانی‌ها در سمنان/۲حادثه رانندگی امداد رسانی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز دوشنبه امدادگران پایگاه هلال احمر استان سمنان به سه حادثه رانندگی رسیدگی کردند، ابراز داشت: یک مورد نقص فنی اتوبوس و دو مورد دیگر انحراف خودرو از جاده و سقوط سواری در پل را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی نقص فنی اتوبوس با ۴۰ سرنشین پاکستانی کیلومتر دو محور آرادان_ سرخه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: بین در راه ماندگان ۴۰ بسته مواد غذایی اضطراری ۲۴ ساعته توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و برخورد با گاردریل سواری پژو پارس کیلومتر ۲۳ محور آرادان_سرخه پیکر حادثه رانندگی استان را روز دوشنبه رقم زد، ابراز داشت: این حادثه مصدومیت سه نفر را به همراه داشته است.

درخشان بابیان اینکه سقوط از پل سواری پراید کیلومتر ۶۸ محور فولاد محله_ دامغان نیروهای امدادی پایگاه چشمه علی را به محل حادثه فراخواند، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانه و اوج سفرها از رانندگان درخواست داریم برای پیشگیری از این حوادث تلخ قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت و از انجام رفتار پر خطر پرهیز کنند.


منبع: https://www.mehrnews.com/news/6219776/نقص-فنی-اتوبوس-پاکستانی-ها-در-سمنان-۲حادثه-رانندگی-امداد-رسانی

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اتمام عملیات اطفای حریق در واحد تولیدی مقوا در ایوانکی/لکه‌گیری ادامه دارد+فیلم 

محمدرضا قشقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه عملیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد