نقشه وردانسک سال آینده به بازی کالاف دیوتی وارزون بر‌می‌گردد

اگر از طرفداران بازی کالاف دیوتی وارزون بوده و به بازگشت نقشه وردانسک امیدوار هستید، خبر خوش‌حال‌کننده‌ای برای شما داریم. زیرا این نقشه قرار است دوباره در دسترس قرار بگیرد. با این حال برای تجربه Verdansk در بازی Call of Duty Warzone باید چند ماهی منتظر بمانید.

بر اساس اطلاعاتی که اینسایدر شناخته شده سری کالاف دیوتی یعنی BobNetworkUK اعلام و سپس توسط تام هندرسون، ژورنالیست مشهور صنعت ویدیو گیم، تایید شده است، نقشه وردانسک در اوایل سال ۲۰۲۵ به بازی Call of Duty Warzone اضافه می‌شود. در این گزارش آمده که در ابتدا بازگشت نقشه مذکور برای دسامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، اما با تصمیم سازندگان این تاریخ به تعویق افتاده است. به گفته تام هندرسون، اضافه کردن وردانسک به بازی کالاف دیوتی وارزون هرگز جزو برنامه‌های اصلی شرکت اکتیویژن نبوده است.

تریلر فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون موبایل منتشر شد

در واقع پس از استقبال از بازگشت نقشه اولیه بازی فورتنایت، شرکت Activision تصمیم گرفته که روند مشابهی را دنبال کرده و نقشه وردانسک را دوباره در دسترس بازیکنان قرار دهد. بازی Fortnite از زمان انتشار، در قالب فصل‌ها و چپتر‌های مختلف تغییرات زیادی را در نقشه خود اعمال کرده است.

ابتکار اپیک گیمز در ارائه مجدد نقشه اصلی در قالب Fortnite OG، موفقیت چشمگیری برای این شرکت داشته و به موجب آن تعداد بازیکنان به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. به گفته شرکت Epic Games، در روز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ (۴ نوامبر ۲۰۲۳) بیش از ۴۴ میلیون نفر وارد بازی فورتنایت شده و در مجموع ۱۰۲ میلیون ساعت از زمان خود را به تجربه این اثر اختصاص داده‌اند.

اکتیویژن قصد دارد با نقشه وردانسک، موفقیت Fortnite OG را تکرار کند

همان‌طور که تام هندرسون در گزارش خود اشاره کرده، اکتیویژن قصد دارد این میزان از جذب کاربر را تکرار کرده یا حداقل در حد و اندازه‌های آن عمل کند. به همین دلیل است که شرکت مذکور تصمیم گرفته برنامه‌های خود را تغییر داده و بازگشت نقشه وردانسک را به بازه زمانی انتشار بازی Call of Duty Black Ops 6 نزدیک کند. اضافه شدن وردانسک به بازی کالاف دیوتی وارزون بدان معنا بوده که نقشه برنامه‌ریزی شده برای سال ۲۰۲۴ با نام احتمالی Avalon، به تعویق افتاده است.

به گفته هندرسون، نقشه Avalon برای انتشار در کنار بازی Call of Duty 2025 که با اسم رمز Saturn شناخته می‌شود، برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست. با این حال شایعه شده که بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۵ دنباله مستقیم Black Ops 2 خواهد بود. شایعه شده که بخش چند‌نفره این بازی شبیه به آثار گذشته بوده و سیستم Pick-10 بر‌می‌گردد. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه ریمستر نقشه‌های بخش مولتی‌پلیر Black Ops 2 در دسترس بازیکنان COD 2025 قرار می‌گیرد.

ویلن کالاف دیوتی بلک اوپس ۶ یک چهره آشنا خواهد بود

مشخص است که Fortnite OG یک موفقیت بزرگ و چشم‌گیر است. به همین دلیل بازگشت نقشه وردانسک و عملکرد آن در جذب بازیکنان، بسیار جالب‌توجه خواهد بود. بازی Call of Duty Black Ops 6 قرار است در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر به همراه کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شود. طبق اعلام اکتیویژن، این اثر در روز انتشار به سرویس گیم پس اضافه شده و برای تجربه بخش‌های مختلف آن از جمله حالت تک‌نفره به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارید.

نظر شما در مورد بازگشت نقشه وردانسک چیست؟ آیا از طرفداران این نقشه بوده و نسبت به تجربه دوباره آن در سال آینده هیجان‌زده هستید؟ به نظر شما Verdansk مثل Fortnite OG عمل خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سونی احتمالا تولید دیسک‌های بلوری را متوقف می‌کند

گفته می‌شود که سونی درنهایت قصد دارد تولید رسانه‌های فیزیکی، از جمله دیسک‌های بلوری را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *