نقدها و نمرات بازی Hellblade 2 منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

نقدها و نمرات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به مرور در حال منتشر شدن هستند. با ما همراه باشید.

گیمفا نیز همراه با پایان امبارگوی بازی، نقد و بررسی خود از این عنوان را منتشر کرد که ابتدا نتیجه‌گیری آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

Gamefa 8.7/10

Hellblade 2 نمونه‌ای عالی برای به تصویر کشیدن انعطاف‌پذیری و ظرفیت‌های صنعت گیمینگ و گسترش معنای یک اثر تعاملی است، این صنعت به هنرمندان اجازه می‌دهد ایده‌های تعاملی جاه‌طلبانه‌ی خود را با کالیبر و رویکردی متفاوت به تصویر بکشند و این مسئله در هیچ مدیوم دیگری به غیر از گیمینگ امکان‌پذیر نیست. اگر بخواهیم Hellblade 2 را برای چیزی که هست و قصد دارد باشد قضاوت کنیم، ما با یک تجربه‌ی تعاملی سینماتیک یک‌پارچه روبه‌رو هستیم که به غیر از چند مورد، عملکردی بسیار عالی در بخش‌های مهم خود با توجه به قالب و هدفش به نمایش می‌گذارد. گرافیک و جزئیات فوق‌العاده چشم نواز، طراحی صدای عالی و روایتی چند لایه با ارائه‌ای درگیرکننده که به طور مستقیم با ابعاد تعاملی آن در کنش و واکنش است. گیم‌پلی به درستی نسبت به قالب اثر شخصی‌سازی شده و با وجود برخی موارد جزئی، به خوبی با ابعاد سینماتیک در هم‌آمیخته و به تقویت روند کلی این تجربه می‌پردازد. بنابراین، اگر علاقه‌مند به آثار سینماتیک روایت‌محور هستید Hellblade 2 اثری بسیار با کیفیت است که قطعا لیاقت توجه شما را دارد.

آرمان زرمهر

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

XboxEra 10/10

با وجود پشتیبانی شرکتی به بزرگی و ثروتمندی مایکروسافت، به نظر من استودیوی Ninja Theory روحیه و حال و هوای مستقل خود را حفظ کرده و از هر نظر آن را پرورش داده است. با یک بازی ظالمانه، عالی و نفس‌‌گیر طرف هستیم. اگر این یک «AAA مستقل» است، پس من بیشتر از این نوع بازی‌ها می‌خواهم.

Screen Rant 9/10

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 وحشت‌آور، امیدبخش و از نظر بصری دلربا بوده و از هر نظر نسبت به بازی اول بهبود پیدا کرده است، مخصوصاً در زمینۀ ارائۀ ایده‌های پیچیده و معنادار که در اثر اول نیز شاهدش بودیم.

IGN 8/10

Senua’s Saga: Hellblade II یک بازی وایکینگی جذاب دیگر است که در حد و اندازۀ بازی‌ قبلی ظاهر می‌شود، شاید حتی فراتر هم رفته باشد.

Forbes 7/10

Senua’s Saga: Hellblade 2 از حیث بصری در حد و اندازه بهترین‌های صنعت گیم ظاهر می‌شود و بسیار زیبا است. بازی همچنین آنقدر سرگرم‌کننده نیست.

VGC 6/10

hellblade 2 از نظر مکانیکی یک بازی تاریخ مصرف گذشته است که با جلوه‌های بصریِ عالی خود پیش می‌برد. برای عنوانی که آغاز بازاریابی و معرفی ایکس باکس سری ایکس را کلید زد، شاهد نماینده‌ای ارزنده برای فرست پارتی‌ها نیستیم. نتیجه ناامیدکننده است.

Gamespot 6/10

Hellblade 2 احتمالا بهترین خروجی گرافیکی روی ایکس باکس تا به امروز است، اما در نهایت به خاطر تاکید بیش از حد روی گرافیک و اولویت قرار دادن آن نسبت به داستان و گیم‌پلی، سطح خود را پایین می‌آورد.

Metro GameCentral 5/10

یک بازی خسته‌کننده بدون آن که سرگرم‌کننده یا حتی سرگرمی تعاملی باشد و در عین حال نمونه‌ای آشفته از مشکل روانی را به تصویر می‌کشد. این موارد در حالی اتفاق می‌افتد که شاهد بهترین گرافیک تاریخ روی کنسول‌ها هستیم.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا ماینکرفت بهترین بازی ویدیویی است؟

مینا مجلسی ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ماینکرفت که برای اولین بار در ماه می ۲۰۰۹ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد