نقدهای سایبرپانک ۲۰۷۷ در استیم بالاخره «بسیار مثبت» شدند

بازی Cyberpunk 2077 در استیم حالا میانگین نمرات «بسیار مثبت» یا همان Overwhelmingly Positive را در اختیار دارد. شاید کمی دیر به‌نظر برسد، اما این بازی نقش‌آفرینی بالاخره به کیفیتی که در هنگام عرضه انتظارش را داشتیم رسیده و سازنده‌ها نیز از این بابت بسیار خوشحال هستند.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، یک شروع فاجعه‌بار و ناامیدکننده داشت. تعداد باگ‌ها و مشکلات فنی بازی بسیار زیادی بودند و این موضوع حتی باعث شد سایبرپانک ۲۰۷۷ از فروشگاه پلی استیشن حذف شود. از آن زمان به بعد، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تمام تلاشش را به کار گرفت تا با ارائه به‌روزرسانی‌های متعدد، مشکلات فنی بازی را برطرف کند و کیفیت آن را ارتقا دهد. حالا نقدهایی که از بازی در استیم منتشر می‌شوند، نشان می‌دهند که سازنده‌ها تا حد زیادی به هدف‌شان رسیده‌اند.

با نگاهی به صفحه این بازی در استیم مشخص می‌شود که ۹۵ درصد از ۷۰۷۹ نقد این بازی در ۳۰ روز گذشته مثبت بوده‌اند و همین موضوع باعث شده که میانگین نقدها به درجه «بسیار مثبت» برسد. در واقع بیش از ۶۷۰۰ بازیکن گفته‌اند که این بازی شگفت‌انگیز و یک شاهکار است.

تاکنون از بین تمام نقدهایی که برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در استیم به ثبت رسیده‌اند، حدود ۸۳ درصد مثبت بوده که باعث شده بازی درجه Very Positive را از مجموع نقدها داشته باشد. پاول ساسکو، کارگردان بازی در استودیوی سی‌دی پراجکت رد، به این موضوع در توییتر واکنش نشان داده و گفته است:

نمی‌توانید تصور کنید که این موضوع برای من چه معنایی دارد. من هرگز به تسلیم شدن حتی نزدیک هم نشدم و همیشه معتقد بودم که این کار به‌نحوی امکان‌پذیر است. اما هرگز فکر نمی‌‌کردم واقعا آن را ببینم. خیلی ممنونم که شانس دوباره‌ای به ما دادید.

پس از ۷۰۰ ساعت گیمرهای بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ توانستند اتاق مخفی را پیدا کنند

نقدهای منتشر شده از سوی بازیکن‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ در استیم بسیار مثبت هستند. اکثر آنها به داستان عمیق و جذاب، گیم‌پلی عالی و جنبه‌های هنری شگفت‌انگیز بازی اشاره کرده‌اند. همان‌طور که گفتیم از زمان انتشار اولیه بازی در سال ۲۰۲۰، سازندها با ارائه آپدیت‌های متعدد تقریبا تمام مشکلات آن را برطرف کرده‌اند. در اواخر سال ۲۰۲۳ هم یک DLC به نام Phantom Liberty برای این بازی منتشر شد که داستان و نقشه آن را گسترش می‌داد. اگر هنوز این بازی نقش‌آفرینی را تجربه نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد که حالا بهترین زمان برای مهاجرت به نایت سیتی باشد.

منبع: Thegamer


میزگیم مافیایی | بهترین بازی‌های مافیایی و گانگستری تاریخ




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *