نظرات جالب طرفداران ماینکرفت در مورد آپدیت شدن دنیای End در بازی

عنوان ماینکرفت (Minecraft) اخیراً بروزرسانی Tricky Trials مورد انتظار خود را دریافت کرد و با واکنش بسیار مثبتی روبرو شد. استودیوی سازنده آن یعنی موجانگ (Mojang) با ماب‌ها، سلاح‌ها و بلوک‌های جدید، مطمئناً وقت خود را صرف کرده تا بروزرسانی ارزش انتظار بالایی را داشته باشد. در حال حاضر، بازیکنان انتظار دارند آپدیت بعدی روی دنیای End بازی تمرکز داشته باشد. یکی از کاربران ردیت به نام GeckioGaming اخیراً تصویری را در ساب ردیت ماینکرفت به اشتراک گذاشته است که کانسپت هنری را برای عجیب و بیگانه End به نمایش می‌گذارد.

سازنده اصلی همچنین از بازیکنان دیگر می‌پرسید که دوست دارند در بروزرسانی‌های بعدی چه نوع ویژگی‌هایی را در دنیای End ببینند. در پاسخ به این پست، کاربری به نام MrWarly نظر داد: من ایده‌ای را دوست دارم که دنیای یاد شده شبیه Xen از Half-Life باشد. کاربر دیگری به نام EpicShiba1، به این نظر واکنش نشان داد و گفت که Xen Half-Life با در نظر گرفتن عناصری مانند جزایر شناور، تکسچر زمین و ستون‌های مرموز، می‌تواند الهام‌بخش واقعی شهر End  یا همان اند سیتی باشد. او همچنین توضیح داد که چگونه موجانگ می‌تواند بهترین عناصر مختلف را از Xen بگیرد تا بعد End را بهتر و سرگرم کننده‌تر کند.

کاربری به نام Eadweardus گفت که ترجیح می‌دهد اند سیتی ۹۰ درصد بایر باشد، البته با بیوم‌های جدیدی که در قسمت‌های کوچکی از از این دنیا پخش شده‌اند. کاربر Express-Ad1108 گفت موجانگ می‌تواند از End بازی Minecraft Dungeons الهام بگیرد تا ارزش کاوش را داشته باشد. کاربری به نام MoonKnightZX اظهار داشت که می‌خواهد اند سیتی بروزرسانی شده هم بی‌ثبات و هم پر جنب و جوش باشد. کاربر دیگری به نام Jimbo7211 پاسخ داد و گفت که اند سیتی باید عمدتاً بایر باشد، اما دارای بیوم‌های پراکنده باه همراه ماب‌های مختلف و موارد جالب باشد.

بروز رسانی End در بازی ماینکرفت جالب خواهد بود

بروزرسانی Tricky Trials در ماینکرفت ، ارزش گشت و گذار در آن را بالا خواهد برد.

استودیوی موجانگ با بروزرسانی Tricky Trials، همه بخش‌های ماینکرفت را به جز بعد End جذاب کرده است. سازنده غارها را سرسبز کرده و از طرفی Nether بروزرسانی‌های بسیاری را دریافت کرد تا آن را سرزنده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند و overworld اکنون مکان‌های جدیدی به نام اتاق‌های آزمایشی برای ارائه به بازیکنان دارد.

ساخت بزرگترین فارم سیب زمینی در حالت سورویوال ماینکرفت

اگر استودیوی موجانگ الان روی تبدیل دنیای End به مکانی جالب‌‌تر تمرکز کند، عالی خواهد بود. شاید بروز رسانی بعدی چیز جدیدی برای این منطقه بی آب و علف به ارمغان بیاورد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما دیدن کنید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *