نسل جدید لوتر شوترها را ساخته‌ایم

بازی رایگان The First Descendant روز گذشته به‌طور رسمی منتشر شد. این بازی توانست در همان روز اول، چند صد هزار نفر بازی‌کننده جذب کند. هر چند نظرات نسبت به بازی مثبت نیست، اما به نظر می‌رسد که جا برای پیشرفت وجود دارد. مدیر استودیو سازنده در گفتگو با گیم اینفورمر اذعان کرد که آنها توانسته‌اند، نسل جدید لوتر شوترها را رقم بزنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی رایگان، استفاده از موتور آنریل انجین 5 است. گرافیک و طراحی کاراکترها قابل‌توجه هستند و در عین حال، مأموریت‌های آنلاین گروهی نیز سرگرم‌کننده به نظر می‌آیند. استودیو Nexon Games با اعتماد به نفس معتقد است که آنها توانسته‌اند یک نسل جدید از لوتر شوترها پدید آورند و اثر آنها، با دیگر عناوین این ژانر تفاوت دارد.

بازی فرست دیسندنت در ماه اوت سال گذشته وارد حالت آزمایشی شد. کارگردان بازی معتقد است که بازخوردهای صادقانه‌ای از سوی بازی‌کنان دریافت کرده‌اند و در نهایت توانسته‌اند به اکثر قول‌های خود وفا کنند. بیئوم‌جون لی، مدیر استودیو Nexon واقع در شهر سئول کره جنوبی، مصاحبه‌ی ویژه‌ای با مجله گیم اینفورمر داشته است. او در مورد بلندپروازی استودیو و همچنین المان‌های اصلی بازی و موج آغازین محتوای بازی و ساختار آپدیت‌های آینده صحبت کرد.

بلندپروازی سازنده بازی The First Descendant

مدیر استودیو اعلام کرد که المان‌های PvE گروهی یا کوآپ، اولویت این بازی است. وی در ادامه گفت: «اثر ما یک شوتر نقش‌آفرینی آنلاین است و آن را نسل بعدی لوتر شوترها می‌دانیم.» این گفته می‌تواند سطح انتظار بازی‌کنان را افزایش دهد. به‌خصوص که بازی‌های محبوبی در ژانر لوتر شوتر منتشر شده‌اند و صحبت از «نسل بعدی» می‌تواند گران تمام شود. از جمله بازی‌های محبوب این ژانر باید به Warframe و البته Destiny 2 اشاره کرد.

بازی The First Descendant در یک شهر آینده‌نگرانه به نام آلبیون جریان دارد، جایی که قهرمانان بازی به دنبال دستگاهی به آیرون‌هارت یا قلب‌ آهنی می‌گردند. این دستگاه می‌تواند بعدی از فضا را ببندد که موجودات فضایی از طریق آن پا به جهان ما گذاشته‌اند. این دشمنان می‌خواهند بشریت را به‌طور کامل نابود کنند. گفتنی است دیگر گروه‌های گیمر هم به دنبال یافتن آیرون‌هارت هستند و همین باعث ایجاد تنش جدی میان بازی‌کنان و همچنین دشمنان می‌شود.

گفتنی است بازی فرست دیسندنت با خرید درون‌برنامه‌ای همراه است. بسیاری از ریزتراکنش‌ها و آیتم‌ها انتقاد کردند. یکی از لباس‌های این بازی برای نمونه با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که مدیر استودیو معتقد است که تمام آیتم‌ها را می‌توان تنها با بازی کردن به دست آورد. نظر شما چیست؟ آیا موفق به تجربه بازی رایگان The First Descendant شدید؟

منبع: DualShockers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا بازی LEGO Horizon Adventures برای ایکس باکس منتشر می‌شود؟

کارگردان LEGO Horizon Adventures در مورد عرضه این بازی برای ایکس باکس توضیح می‌دهد. اخیراً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *