نسخه Deluxe بازی Dead Rising Remaster شامل لباس‌هایی از Resident Evil و Mega Man می‌شود

پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی استاندارد بازی می‌توانند بسته‌ی Original Dead Rising را دریافت کنند که شامل لباس‌ها و آهنگ‌های مختلف از Mega Man و Resident Evil می‌شود.

Capcom در جدیدترین مراسم خود، به جزئیات نسخه‌ بازسازی‌ شده‌ Dead Rising Deluxe Remaster پرداخت و پیشرفت‌های بصری و ویژگی‌های جدیدی مانند صداپیشگی کامل، رزولوشن ۴K و سیو خودکار را به نمایش گذاشت. در حال حاضر امکان پیش‌خرید بازی وجود دارد که با مزایایی مانند بسته‌ی Original Dead Rising همراه است. این بسته شامل لباس‌ها و موسیقی متن اضافی برای پخش در مرکز خرید Willamette Parkview می‌شود.

بازیکنان می‌توانند ظاهر اصلی فرانک وست در سال ۲۰۰۶، چاک گرین از Dead Rising 2 یا عروسک زنبور Willamette Parkview را انتخاب کنند. قطعه‌های موسیقی این بسته شامل Super Shopper از Dead Rising 2 و Happy Flight! (Mall Music 6 arranged) می‌شود. ممکن است بعداً امکان خرید این محتوا برای کسانی که بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند نیز فراهم شود.

در همین حال حال، نسخه‌ی Deluxe بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس است. این نسخه شامل بازی اصلی و چهار بسته‌ی لباس و موسیقی متن می‌شود. بسته‌ی Willamette Parkview Mall، بسته‌ی قهرمانان Resident Evil، بسته‌ی شخصیت‌های منفی Resident Evil، بسته‌ی Mega Man و بسته‌ی Capcom Fighters. در مجموع ۱۷ لباس و ۱۷۷ قطعه‌ی موسیقی متن وجود دارد که شخصیت‌هایی مانند Tyram از Resident Evil، Nemesisاز Resident Evil 3 و Megaman در آن‌ها دیده می‌شوند. همچنین امکان خرید جداگانه‌ی هر بسته وجود خواهد داشت.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۱۹ شهریور برای پلتفرم‌های PS5 ، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Space Marine 2 سلاح Chainsword را نمایش می‌دهد

شرکت Focus Entertainment به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *