نسخه بدراک ماینکرفت برای دریافت بروزرسانی ۱.۲۱.۱۰ آماده می‌شود

آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ برای عموم بازیکنان منتشر شد و بسیاری از ویژگی‌ها و ماب‌های جدید را به بازی اضافه کرد. این به راحتی یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌هایی است که بازی در سال‌های اخیر دریافت کرده است، با معرفی بسیاری از عناصر جدید مانند ماب برییز و اسکلتون باتلاقی، این آپدیت بسیار چشمگیر است. در عرض ۱۰ روز، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ شروع به آماده سازی بروز رسانی ۱.۲۱.۱۰ برای نسخه بدراک این بازی کرد. بروز رسانی ۱.۲۱.۱۰ یک آپدیت جزئی برای نسخه بدراک ماینکرفت است. در حال حاضر، تاریخ انتشار رسمی برای آن وجود ندارد، اما بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در ماه‌های آینده خبری از عرضه آن را بدست آورند. در حالی که تغییرات جزئی زیادی وجود دارد، ما به جالب‌ترین آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

ویژگی‌های بروز رسانی ۱.۲۱.۱۰ برای نسخه بدراک ماینکرفت

مکان جدید اتاق‌های آزمایشی در بازی ماینکرفت به ندرت در بیوم دیپ دارک اسپاون می‌شوند.

در حال حاضر سازندگان سخت روی بروز رسانی ۱.۲۱.۱۰ کار می‌کنند، همانطور که نسخه قبلی این بازی در گذشته پنج نسخه بتا دریافت کرده بود، احتمالا این نسخه هم همان وضعیت را داشته باشد. یکی از بزرگترین تغییرات در این بروز رسانی مربوط به اتاق‌های آزمایشی در بازی ماینکرفت است. اتاق‌های آزمایشی، سازه‌ا پر پیچ و خم‌ مانند جدیدی است که در زیر زمین اسپاون می‌شوند و لوت‌های کمیاب و ماب‌های خطرناکی از جمله برییز تازه اضافه شده و اسکلتون باتلاقی را درون خود دارد. بروز رسانی ۱.۲۱.۱۰ احتمال اسپاون اتاق‌های آزمایشی در بیوم دیپ دارک را کاهش می‌دهد. این موضوعی بود که بسیاری از بازیکنان با آن مواجه بودند.

یک بازیکن تصویری از ماب واردن در حال اسپاون در اتاق‌های آزمایش را در Reddit به اشتراک گذاشته بود و در حالی که خنده دار بود، اما از طرفی حضور واردن و برییز در یک فضا می‌تواند فراتر از چالش باشد. با این حال، بروزرسانی یاد شده احتمال اسپاون اتاق‌های آزمایش در بیوم دیپ دارک را از بین نمی‌برد. بنابراین بازیکنان ممکن است هنوز یک اتاق آزمایشی را در این بیوم پیدا کنند، البته در موارد نادر ممکن است این اتفاق بیافتد. در چنین مواردی، پاکسازی این منطقه چالش برانگیزتر از بقیه خواهد بود. تغییر دیگری در بروز رسانی بر نکات جدید برای نسخه پوکت ماینکرفت تمرکز دارد. علاوه بر این، تقریباً تمام موارد جدید معرفی شده از نسخه Tricky Trials، از جمله اسکلتون باتلاقی، ویند چارج، بلوک Vault، بلوک هسته سنگین، گرز و غیره به روز شده‌اند.

دو انچنتمنت ساده که هر تجهیزاتی باید در ماینکرفت داشته باشد

این بروز رسانی سرعت ویند چارج‌های شلیک شده توسط بازیکن را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. ماب Drowned اکنون به صورت جداگانه در رودخانه‌ها اسپاون می‌کنند. جالب اینجا است که این تغییرات نسخه بدراک را بیشتر به نسخه جاوا شبیه می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آنچه که باید درباره سرور iBlocky ماینکرفت بدانید

یکی از بهترین بخش‌های بازی ماینکرفت (Minecraft)، سرورهای مولتی پلیر مختلف است که در دسترس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *