نسخه‌ی کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

طبق یک گزارش جدید، روند انتقال بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن به پلتفرم رایانه‌های شخصی به زودی ادامه خواهد یافت و گاد آو وار رگناروک (God of War Ragnarok) بازی بعدی خواهد بود.

دیدن جدیدترین نسخه از سری اکشن گاد آو وار روی رایانه‌های شخصی با توجه به اتفاقاتی که برای بازی‌های دیگر و نسخه‌ی قبل افتاده بود، همیشه اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید. حال طبق اطلاعات فاش شده، این بازی در ماه مه برای رایانه‌های شخصی معرفی می‌شود اما تاریخ انتشار آن برای این پلتفرم مشخص نیست.

این افشاگری توسط کاربری به نام billbil-kun منتشر شده است که اغلب اعلامیه‌های مرتبط با پلی‌استیشن پلاس را زودتر از خبرهای رسمی به اشتراک می‌گذارد و حتی بیشتر اوقات در مورد آن‌ها درست می‌گوید. هرچند همانطور که گفته شد، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این بازی قرار نیست به رایانه‌های شخصی آید زیرا در گذشته آثاری نظیر بازسازی لست آو آس، هورایزن زیرو داون، مرد عنکبوتی و غیره به این پلتفرم منتقل شده‌ و از قضا سودآوری خوبی نیز برای ناشر یعنی سونی داشته‌اند.

البته پلی‌استیشن همیشه از یک الگوی مشخص در این زمینه پیروی نمی‌کند و به عنوان مثال بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و قرار است در ماه جاری برای کامپیوتر در دسترس قرار گیرد. بنابراین اگر رگناروک قبل از نوامبر سال جاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، کمتر از دو سال در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن بوده است.

این در حالی است با توجه به جنجال اخیر بازی Helldivers 2 بر سر ساخت حساب کاربری پلی‌استیشن که زمانی اجباری شده بود، کاربران رایانه‌های شخصی ممکن است نظر متفاوتی نسبت به عرضه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن روی این پلتفرم داشته باشند، اما این وضعیت نباید برای گاد آو وار رگناروک نگران‌کننده باشد. زیرا این بازی مانند سایر نسخه‌های این سری، صرفا تک‌نفره است. هرچند اثری مانند گوست آو سوشیما نیز که دارای حالت چندنفره‌ی لجندز است، تنها در این بخش نیاز به ساخت حساب پلی‌استیشن دارد و برای تجربه‌ی کمپین نیازی به آن وجود ندارد.

در نهایت همچنین شایعه شده است که سونی برنامه‌هایی برای رویداد PlayStation Showcase در این ماه دارد. بنابراین اگر رگناروک در کمتر از دو هفته‌ی دیگر برای رایانه‌های شخصی معرفی شد، تعجب نکنید.

منبع: Comicbook

نوشته نسخه‌ی کامپیوتر گاد آو وار رگناروک احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

The Devil’s Playhouse ماه آینده عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید • دیجی‌کالا مگ

استودیوی Skunkape Games تاریخ انتشار بازی Sam and Max: The Devil’s Playhouse Remastered را اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *