نخستین نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد


سرپرست حوزه مشارکت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از برگزاری اولین نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و هیات رئیسه دانشگاه، با موضوع نقش و اهمیت روابط عمومی خبر داد.


دکتر حامد سلیمانی در این جلسه گفت: به منظور وحدت رویه و برنامه ریزی منظم در جلب حمایت های اجتماعی و خیرین گرامی، جلسات هم اندیشی اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و هیات رییسه دانشگاه  با محوریت نیازمندی های دانشگاه، برگزار می شود.


وی در در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را تبیین نقش روابط عمومی در جلب مشارکت های اجتماعی و تکریم خیرین سلامت دانست و افزود: با توجه به آغاز فعالیت واحد روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، همگرایی و هم اندیشی روابط عمومی های دانشگاه و مجمع خیرین سلامت، در پیشبرد اهداف حوزه سلامتی مورد انتظار می باشد.


سرپرست روابط عمومی دانشگاه نیز در ادامه گفت: روابط عمومی، با پیوند میان درون و برون سازمان و با ایجاد تغییر در نگرش و رفتار و افکار عمومی و همچنین نیاز سنجی، اولویت سنجی و امکان سنجی باید بتواند مشارکت خیرین و مردم را در چارچوب انجمن ها و سازمان های مردم نهاد، بر مبنای اعتماد و مطالبه گری فراهم سازد.


مصطفی افشارنیک افزود: تحقق این هدف مستلزم وجود روابط عمومی ای آگاه از اوضاع است که بتواند با بسیج و تجهیز منابع، ارتباط دوسویه میان سازمان و مخاطب را با هدف ایجاد همدلی و همکاری و نهادینه سازی مشارکت، برای تحقق اهداف مشترک و هماهنگ سازی ناهماهنگی ها محقق ساز

د.


دراین جلسه همچنین

مدیر عامل مجمع

به ارایه ی گزارش اقدامات مجمع خیرین سلامت پرداخت و حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقای عملکرد حوزه خیرین در امر روابط عمومی و تکریم از خیرین نیک اندیش، بیان کردند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استخدام تعمیر کار آسانسور با حقوق بالای ۱۲ میلیون در آسانسور تعادل در تهران – «ای استخدام»

۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان نزدیک به شما شرکت برتر در حال بررسی رزومه‌ها کارفرمای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *