نبردهای بازی Black Myth Wukong به گاد آو وار شباهت دارد

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از نبردهای بازی Black Myth Wukong منتشر شده که نشان می‌دهد مبارزات این بازی به گاد آو وار شباهت دارد. بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که این بازی سولزلایک خواهد بود. اما طبق اطلاعات جدید، مبارزات بازی بیشتر حالت هک اند اسلش دارند.

اخیرا تعدادی از رسانه‌ها پیش‌نمایش این بازی جذاب را منتشر کردند. در این پیش‌نمایش به نکات مختلفی، منجمله نبردهای بازی اشاره شده است. در اکثر تریلرهای منتشر شده از بازی، حال و هوای سولزلایک بودن حس می‌شود. اما اینطور به‌نظر می‌رسد که بازی بیشتر شبیه مجموعه God of War باشد. حداقل از نظر مبارزات بیشتر به این سمت سنگینی می‌کند.

از آنجایی که بازی بلک میث ووکانگ با اساطیر چین گره خورده است، مجموعه گاد آو وار منبع الهام بهتری برای این اثر تلقی می‌شود. با وجودیکه بازی‌های سولزبورن تاثیر بسیاری روی این اثر داشته است؛ اما از خیلی جهات تفاوت‌های بزرگ با این زیر ژانر دارد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها، آزادی کمتر در گشت و گذار است. بازی Black Myth تجربه‌ای خطی‌تر نسبت به آثاری چون دارک سولز و بلادبورن خواهد بود. همچنین سختی بازی نیز قرار است به حدی باشد که همه افراد بتوانند از تجربه آن لذت ببرند.

شباهت نبردهای بازی Black Myth Wukong به گاد آو وار

باس‌ فایت‌ها یکی از عناصر مهم مجموعه گاد آو وار محسوب می‌شود. چه نسخه‌های قدیمی این سری را در نظر بگیریم، چه نسخه‌های جدید را، در هرکدام باس ایت‌های فوق‌العاده‌ای برای چالش کشیدن بازیکنان وجود دارد. اما هیچکدام آن‌ها به سختی و چالش‌ برانگیز بودن باس‌های سری سولز نیست.

در بازی بلک میث نیز باس فایت‌ها طراحی مشابهی دارند. هر کدام از آن‌ها قرار است به نحوی مهارت‌های بازیکنان را به چالش بکشد. ولی هیچدام در حد و اندازه‌ای نخواهند بود که ساعت‌ها شما را درگیر خود کند.

مبارزات سری سولز اغلب بر پایه دفاغ و جاخالی دادن طراحی شده است. بازیکنان در قدم اول باید به‌خوبی ضربات دشمن را دفع کنند و سپس در فرصت مناسب ضربه بزنند. این در حالی است که مبارزات Black Myth تعادل بهتری در این زمینه دارد. مبارزات بازی نفس‌گیرتر و سریع‌تر خواهد بود.

بازی بلک میث از زمان معرفی تا حالا توانسته است نظر گیمرهای جهان را به خود جذب کند. طی چند سال اخیر، استودیوهای چینی و کره‌ای آرام‌آرام خود را وارد دنیای بازی‌های تک‌نفره کرده‌اند. سال گذشته بازی Lies of P نمونه عالی از کیفیت بازی‌های کره بود. حالا باید منتظر بود و دید که این اثر تا چه اندازه می‌تواند انتظارات گیمرها را برآورده کند.

بازی Black Myth Wukong در تاریخ 30 مرداد سال 1403، برای کنسول‌ پلی‌استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد. نسخه ایکس‌باکس این بازی در اواخر سال جاری ممکن است منتشر شود.

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی‌های Bloodborne و Elden Ring چگونه مضامین پدر و مادر بودن را در خود جای داده‌اند؟

در مورد مفهوم پدر و مادر بودن، نمونه‌های متعددی وجود دارد که در هر دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *