نام فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

جاش اوکانر، بازیگر فیلم Challengers به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ پیوست که احتمالا The Dish نام خواهد داشت.

مدتی قبل یونیورسال پیکچرز از اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱۵ مه ۲۰۲۶) خبر داد. هنوز موضوع این فیلم رویدادمحور و بدیع مشخص نیست، اما ظاهرا با اثری درباره بشقاب پرنده‌ها سروکار داریم.

در جریان کنفرانس سرمایه‌گذاران آیمکس، فیلمی از یونیورسال به چشم می‌خورد که برای اکران بین فیلم‌های Avengers 5 (انتقام‌جویان ۵) و The Mandalorian and Grogu (مندلورین و گروگو) در نظر گرفته شده است. این فیلم The Dish (بشقاب) نام دارد و ظاهرا همان فیلم اسپیلبرگ است. علاوه‌براین رسانه پروداکشن ویکلی گزارش داد که جاش اوکانر، بازیگر فیلم‌های Challengers (چلنجرز) و Knives Out (چاقوکشی) به امیلی بلانت در این فیلم پیوسته است.

تولید فیلم جدید استیون اسپیلبرگ برای شروع در ماه فوریه ۲۰۲۵ در ایالات متحده و در ایالت‌های نیوجرسی، آتلانتا و جورجیا در نظر گرفته شده است. استیون اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی و دیوید کوپ وظیفه نگارش فیلم‌نامه را برعهده دارد.

کارنامه هنری استیون اسپیلبرگ شامل ۶ دهه فعالیت و ساخت بیش از ۴۰ فیلم می‌شود که این کارگردان نام‌آشنا را در ردیف برترین فیلم‌سازهای جهان قرار می‌دهد. از مشهورترین آثار این کارگردان صاحب‌نام می‌توان به فیلم Jaws (آرواره‌ها)، فیلم Close Encounters of the Third Kind (برخورد نزدیک از نوع سوم)، فیلم Schindler’s List (فهرست شیندلر) و فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده) اشاره کرد.

فیلم The Fabelmans (خانواده فیبلمن) به‌عنوان شخصی‌ترین اثر در کل دوران حرفه‌ای استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت و نه‌تنها نقدهای مثبتی دریافت کرد، بلکه جایزه مخاطبان تورنتو را نیز به‌دست آورد. همچنین فیلم West Side Story (داستان وست ساید) در سال ۲۰۲۱ اکران شد و توانست نامزد هفت جایزه اسکار شود.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/370205-steven-spielbergs-ufo-film-titled/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تیزر سریال Alien | وحشت زنومورف ها به زمین نزدیک می‌شود

شبکه FX و هولو اولین تیزر سریال Alien: Earth را منتشر کرده‌اند که در آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد