نام سریال Alien مشخص شد

شبکه FX و سرویس هولو سرانجام از نام رسمی سریال Alien پرده برداشتند که به مکان اتفاقات سریال اشاره می‌کند.

به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال بیگانه به پایان رسیده و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نام این سریال مشخص شده است. نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion وظیفه ساخت این سریال ترسناک را بر عهده دارد و اخیرا برای فصل پنجم سریال فارگو نامزد دریافت جایزه امی شده است. هاولی در مصاحبه با ورایتی تایید کرد که اولین سریال Alien قرار است Alien: Earth نام داشته باشد.

درواقع اتفاقات سریال بیگانه: زمین قرار است تقریبا ۳۰ سال پیش از حوادث فیلم Alien به کارگردانی ریدلی اسکات که در سال ۱۹۷۹ اکران شد، رخ دهد و پیش از این هم مشخص شده بود اتفاقات سریال روی زمین جریان خواهد داشت. همچنین فیلم Prometheus و فیلم Alien Covenant تاثیری روی سریال نخواهند گذاشت. نوآ هاولی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Alien: Earth را بر عهده داشته است و سریال اکنون در مراحل پس از تولید است.

تیموتی اولفینت، الکس لاوتر، سیدنی چندلر، کیت یانگ، ساموئل بلنکین، اسی دیویس، آدراش گوراو، دیوید ریسدال، بابو سیسی، ارانا جیمز، لیلی نیومارک، اید ادموندسون، جاناتان آجای، دیم کمیل، مو بار-ال و ساندرا یی سنسیندیور از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Alien: Earth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود سریال بیگانه: زمین در سال ۲۰۲۵ ازطریق برنامه FX on Hulu از شبکه هولو پخش شود. همچنین هاولی اخیرا از احتمال ساخت فصل ششم سریال فارگو خبر داده است.

همچنین فیلم Alien: Romulus برای اکران در تاریخ ۱۶ آگست ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی کرده است. 


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369983-alien-tv-show-title-revealed/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بودجه ساخت سرسام آور فیلم Knives Out 3 لو رفت

به‌تازگی بودجه ساخت فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery فاش شده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد