میزان فروش کل سری Resident Evil از 160 میلیون نسخه گذشت

فرنچایز ترسناک و پرطرفدار Resident Evil به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و این بار با عبور از مرز 160 میلیون نسخه فروش در سراسر جهان، رکورد جدیدی را از خود بر جای گذاشت. این فرنچایز پرطرفدار در سبک ترس و بقا همچنان یکی از منابع اصلی درآمد برای کپکام است. در جدیدترین اخبار شرکت کپکام مربوط به رزیدنت اویل، این سری به یک نقطه عطف فروش مهم دیگر دست یافته است.

این فرنچایز در طول تقریباً یک دهه گذشته شاهد احیایی باورنکردنی بود. این بازگشت با عرضه رزیدنت اویل 7 در اوایل سال 2017 آغاز شد. از آن زمان تاکنون، چندین نسخه از آن با تحسین گسترده منتقدان و موفقیت تجاری همراه بوده است. کپکام اخیراً گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال مالی جاری (که در مارس سال آینده به پایان می‌رسد) منتشر کرد و در گزارش خود اعلام کرد که سری Resident Evil بیش از 160 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

ماه گذشته، کپکام اعلام کرد که عنوان Resident Evil Village به فروش 10 میلیون نسخه‌ایی رسیده است. این رکورد حتی برای خود سری هم سریع‌ترین بود و ویلیج به سریع‌ترین بازی در این سری تبدیل شد که این مقدار فروش داشته است. در همین حال تا اوایل امسال، بازسازی‌های رزیدنت اویل 2 و 3 به ترتیب بیش از 13.9 میلیون نسخه و بیش از 8.7 میلیون نسخه فروخته‌اند، در حالی که رزیدنت اویل 7 بیش از 13.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

محبوبیت خارق‌العاده سری Resident Evil

سری بازی‌های Resident Evil از زمان انتشار اولین نسخه در دهه نود میلادی، به یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. این سری با ترکیب عناصر ترسناک، اکشن و ماجراجویی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای بازیکنان فراهم می‌کند. داستان‌های پیچیده، شخصیت‌های به یاد ماندنی و گیم‌پلی نوآورانه از جمله عواملی هستند که به موفقیت این سری کمک کرده‌اند. رزیدنت اویل با هر بازی توانسته ژانر ترسناک را متحول کند و استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های ویدیویی تعیین کند.

محبوبیت این سری به قدری است که باعث شده تا نسخه‌های مختلفی از آن برای پلتفرم‌های گوناگون منتشر شود. حتی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی براساس داستان این سری ساخته شده است. همچنین، جامعه بزرگی از طرفداران این سری در سراسر جهان وجود دارد که به تبادل اطلاعات، نظرات و ساختن محتواهای مرتبط با این بازی مشغول هستند. با وجود گذشت سال‌ها، رزیدنت اویل همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی است و به نظر می‌رسد که این محبوبیت در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: GamingBolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان عرضه پلی استیشن 5 پرو لو رفت

سونی اخیرا با انتشار تصویر جدیدی برای بزرگداشت سالگرد شروع کار پلی استیشن تلویحا طراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد