موفقیت‌ جدید بلاکچین تون؛ ارزش سرمایه قفل‌شده در شبکه از ۶۰۰ میلیون دلار گذشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه تون (TON) از اوایل ماه مارس بیش از ۲۷ برابر افزایش یافته و از ۶۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است. این شاخص تنها در عرض سه هفته گذشته، بیش از دو برابر شده که از رشد سریع این اکوسیستم و اعتماد سرمایه‌گذاران به آن حکایت دارد.

افزایش سریع TVL شبکه تون عمدتاً به واسطه صرافی‌های غیرمتمرکز مانند استون.‌فای (Ston.fi) و دی‌داست (Dedust) و همچنین، پروژه‌های لیکویید استیکینگ مانند تون‌استیکرز (Tonstakers) و بیمو (bemo) امکان‌پذیر شده است.

طبق‌ اعلام دیفای‌لاما، بیشتر ۱۰ پروتکل برتر بلاکچین تون، در هفته گذشته رشد قابل‌توجه TVL خود را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، TVL دی‌داست بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و به نزدیک ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

پروتکل‌های کوچک‌تر مانند بیمو، دائولاما (DAOLama)، استیکی (Stakee) و اوا (EVAA) نیز رشد چشمگیری را در دوره زمانی یاد شده به ثبت رسانده‌اند.

طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، تون‌کوین، توکن بومی بلاکچین تون‌، اخیراً در تاریخ ۱۵ ژوئن به رکورد جدید ۸.۲۵ دلار رسید و برای اولین بار به ارزش بازار بیش از ۱۹ میلیارد دلار دست یافت.

قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۷.۳ درصدی به ۷.۱۹ دلار رسیده و در حال حاضر، در رتبه هشتم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته موفقیت‌ جدید بلاکچین تون؛ ارزش سرمایه قفل‌شده در شبکه از ۶۰۰ میلیون دلار گذشت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *