مورات یاکین: انگلیس را به دردسر می‌اندازیم؛ گرانیت ژاکا آماده است

طرفداری | تیم ملی سوئیس مقابل یکی دیگر از فینالیست‌های یورو 2020 قرار می‌گیرد. 

مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 فردا با دیدار انگلیس و سوئیس دنبال خواهد شد. تیم مورات یاکین که ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده است، به دنبال کسب یک دستاورد مهم دیگر خواهد بود. سرمربی سوئیس در مورد دیدار با انگلیس گفت:

فردا با حریفی کاملا متفاوت نسبت به ایتالیا روبرو خواهیم شد. انگلیسی‌ها کیفیت بالایی در تیم خود دارند، بنابراین انتظار داریم تحت فشار بیشتری قرار بگیریم. با این حال، همچنان به فلسفه بازی خود پایبند خواهیم بود. آن‌ها کیفیت بالایی دارند، اما ما در شرایط خوبی هستیم، اعتماد به نفس بالایی داریم و نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم (پیروزی مقابل ایتالیا و تساوی مقابل آلمان). انگلیس را به دردسر خواهیم انداخت.

مطبوعات انگلیس اعلام کرده‌اند که گرت ساوتگیت ممکن است سیستم دفاعی خود را تغییر دهد و با سیستم سه دفاعه به میدان برود. یاکین در این مورد گفت:

اگر انگلیس سیستم خود را برای مقابله با ما تغییر دهد، واقعا شرایط خاصی خواهد بود، اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. ما انتظار داریم که آن‌ها از چهار دفاع استفاده کنند، حتی اگر بدانیم که ممکن است در طول بازی تغییراتی ایجاد شود. به دنبال استفاده از نقاط قوت خود خواهیم بود، ویژگی‌هایی داریم که قطعا ما را خطرناک می‌کند.

سرمربی سوئیس در مورد آمادگی گرانیت ژاکا نیز افزود:

ژاکا برای بازی فردا آماده خواهد بود. او می‌تواند به میدان برود. ما 100% روی گرانیت حساب باز می‌کنیم.  


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

توضیحات مدیرعامل “تجلی” درباره خالص ارزش دارایی ها، سود خرید حق تقدم و …

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی علی اکبری با اشاره به مزیت خرید حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *