مود Rush بازی FC 25 به‌عنوان جایگزین Volta معرفی شد

شرکت الکترونیک آرتز از حالت جدید بازی FC 25 به نام Rush رونمایی کرد. این حالت دو تیم پنج نفره را به سبک فوتبال خیابانی مقابل هم قرار می‌دهد و می‌توان اسمش را گل کوچیک گذاشت. سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا حالت ولتا یا Volta را رسماً حذف کنند و مود راش را جایگزین کنند. در این مطلب، هر آنچه لازم است در مورد حالت راش بدانید را توضیح خواهیم داد.

مود Rush بازی FC 25، دو تیم پنج نفره را مقابل هم قرار می‌دهد. دروازه‌بان هر دو تیم توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. هر گیمر نیز کنترل یک بازیکن را بر عهده می‌گیرد و سپس با هم گل کوچیک بازی می‌کنند. حالت راش در تمامی بخش‌های اصلی از جمله آلتیمت تیم، کلاب، کیک‌آف و حتی کریر در دسترس خواهد بود. زمین این مسابقات کوچک‌تر است و روند آن هم سریع‌تر. با این حساب، برای تجربه ولتا باید بازی FC 24 را دانلود کنید. اما چه قوانینی برای این حالت تعیین شده است؟

قوانین جالبی برای حالت راش بازی اف سی 25 طراحی شده‌اند. برای نمونه اگر فردی خطا کند، کارت آبی دریافت می‌کند و باید یک دقیقه یا 60 ثانیه دور از میدان باشد و بعد اجازه دارد به مسابقه ادامه دهد. هر مسابقه نیز هشت دقیقه ادامه پیدا می‌کند و خبری هم از وقت استراحت و نیمه دوم نیست. در نتیجه از دست دادن یک بازیکن به مدت یک دقیقه، لطمه‌ی بزرگی وارد می‌کند. در صورتی که تیمی سه کارت آبی دریافت کند، بازی را 3-0 خواهد باخت و مسابقه ادامه پیدا نمی‌کند.

گل کوچیک در بازی FC 25

پنالتی در حالت Rush نیز به شکل ضربه‌ی آزاد نخواهد بود و بازیکن باید سعی کند دروازه را دریبل بزند و گل به ثمر برساند. باید خاطر نشان کرد که کارت قرمز و زرد همچنان در بخش Rush وجود دارد. کارت قرمز به معنی آن است که بازیکن دیگر نمی‌تواند به مسابقه ادامه دهد. کارت آبی اما ابتکار تازه‌ای است که فدراسیون جهان فوتبال معرفی کرد. باشگاه‌ها و لیگ‌ها اجازه‌ی استفاده از آن را ندادند و معتقدند که چنین کارتی به فوتبال ضربه می‌زند.

حالت Rush در بخش کریر هم حاضر است. بازی‌کنان آکادمی یا جوان‌های تیم می‌توانند با تجربه تورنمنت‌ها و مسابقات 5v5 رشد کنند. حذف بخش ولتا البته چندان به مذاق طرفداران خوش نیامد. حالت جدید را نمی‌توان فوتبال خیابانی خواند. شرکت EA معتقد است که بازی‌کنان از حالت ولتا رضایت نداشته‌اند و به همین دلیل آن را حذف کرده‌اند. منتقدان نظرات مختلفی در مورد مود Rush بازی FC 25 دارند. تعدادی نوشته‌اند که این حالت همان ولتا اما با قابلیت‌های کمتر است. افرادی هم از آن استقبال کرده‌اند و معتقدند که قابلیت خوبی به اف سی 25 اضافه شده است.

بازی EA Sports FC 25 روز ششم مهر ماه به‌طور رسمی منتشر می‌شود.

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارگردان Astro Bot از علاقه خود به پورت PC این عنوان می‌گوید

طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت MinnMax، آقای نیکولاس داوست (Nicolas Doucet)، کارگردان Astro Bot، در مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد