موجانگ پارک ملی ماینکرفت را به همراه یک چالش سرگرم کننده معرفی کرد

موجانگ (Mojang) جشن پانزدهمین سالگرد بازی ماینکرفت (Minecraft) را برگزار کرده و محتوای شگفت انگیزی را برای بازیکنان منتشر کرد تا از آن لذت ببرند و با آن سرگرم شوند. این محتوا شامل آیتم‌های کاراکتر کریتور، شنل‌ها و حتی یک تیزر برای نقشه آینده معروف به پارک ملی (National Park) است. این نقشه همچنین به همراه یک مسابقه ساختمانی ارائه شد که برنده آن سازه خود را به طور رسمی روی نقشه نشان خواهد داد. جزئیات زیر همه چیزهایی است که بازیکنان باید در مورد این نقشه جدید پارک ملی و چالش ساختمانی که موجانگ در کنار آن معرفی کرده، بدانند. با مجله بازار همراه باشید.

پست مزبوط به معرفی نقشه پارک ملی در دو پلتفرم مختلف منتشر شده است. اولین مورد از طریق اکانت رسمی X بازی است، جایی که چالش ساختمان را توضیح داده و سپس به یک مقاله طولانی‌تر در وب سایت رسمی ماینکرفت لینک می‌دهد. پست در X همچنین محل اسپاون بازیکنان در نقشه پارک ملی نشان داده شده است. این اطلاعیه در وب‌سایت رسمی دارای تصاویری از بقیه پارک است که ساختمان‌های شگفت‌انگیزی را که در داخل آن به نمایش گذاشته می‌شود، نشان می‌دهد.

نقشه پارک ملی ماینکرفت چیست؟

تصاویر مختلف از نقشه پارک ملی در بازی ماینکرفت

نقشه پارک ملی با همکاری Mojang و The Nature Conservatory، یک سازمان غیرانتفاعی زیست محیطی است. این نقشه برای گرامیداشت از بیوم زیبای Minecraft و یک تجربه آموزشی در مورد حفاظت از محیط زیست در نظر گرفته شده است. ۹ بیوم مختلف در نقشه وجود دارد که عبارتند از: Grasslands, Taiga, Tundra, Cloud Forest, Jungle, Savannah, Dry Forest, Ocean, و Wetlands به همراه رنجر استیشن پر از اطلاعات تاریخی و آموزشی برای یادگیری که مطمئنا برای بازیکنان هیجان انگیز خواهد بود. یکی از تجربیات آموزشی که موجانگ به طور خاص در اطراف گذرگاه‌های حیات وحش معرفی می‌کند، سازه‌های دنیای واقعی است که به حیوانات اجازه می‌دهند با خیال راحت از رو یا زیر جاده‌های شلوغ عبور کنند.

قوانین چالش ساخت و ساز نقشه پارک ملی چیست؟

باکس مرزی برای چالش ساخت و ساز پارک ملی ماینکرفت

قوانین چالش ساخت و ساز در واقع بسیار ساده است. تنها قانون سخت موجانگ در این مورد آن است که سازه باید دارای یکی از بسیاری از ماب‌های ماینکرفت و همچنین یکی از گیاهان مختلف آن باشد. سازه همچنین باید به طور کامل در جعبه محدود ارائه شده، قرار گیرد. به غیر از آن، سازندگان کاملاً آزادند که فضا را با هر ایده‌ای که می‌توانند مطرح کنند، پر کنند. این همچنین به آن معنی است که تنها راه برای شرکت در چالش، ساختن روی نقشه رایگان مارکت ماینکرفت است که برای چالش ارائه شده و استفاده از هیچ جهان جدا در اینجا مجاز نیست.

key art بروزرسانی ۱.۲۱ عنوان سندباکس ماینکرفت فاش شده است

تنها شرط دیگر این است که سازه باید با هشتگ #MinecraftMonument24 رکورد و در هر پلتفرم اصلی رسانه اجتماعی منتشر شود. همچنین باید قبل از ضبط ویدیو، جعبه مرکزی کاملاً برداشته شود. مطمئن شوید که فقط یک ویدیو ارسال کنید، زیرا هر شرکت کننده فقط یک بار می‌تواند این کار را انجام دهد. آثار ارسالی در سه دسته originality, composition, و adherence داوری خواهند شد.

چالش چقدر طول خواهد کشید؟

منطقه اسپاون پارک ملی به عنوان منبع بزرگ الهام بخشی عمل می‌کند.

چالش ساخت و ساز در ۲۷ مه ۲۰۲۴ (جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳) آغاز شد و تا ۲۷ ژوئن (پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت. این بدان معنا است که زمان ارسالی‌های احتمالی می‌تواند برای ماه آینده تغییر داده شده و روی آن‌ها کار شود. شرکت‌کنندگان باید زمان زیادی برای ارائه ایده‌های جدید و جالب داشته باشند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *