موجانگ می‌توانست یک سلاح جدید بر اساس اسکالک را برای ماینکرفت معرفی کند

استودیوی موجانگ (Mojang) بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) را در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی ویژگی‌هایی مانند مکان‌های جدید، بلوک‌ها، آیتم‌ها و موارد دیگر را به ارمغان خواهد آورد. در میان این ویژگی‌ها سلاح جدید گرز به چشم می‌خورد که می‌تواند توسط بازیکنان ساخته شود. در کنار معرفی ویژگی‌های جدید، سازندگان همواره سعی کرده‌اند ویژگی‌های موجود را در چند مرحله بروز کنند.

پیش از این، استودیوی موجانگ بیوم دیپ دارک و مجموعه جدیدی از بلوک‌های اسکالک را با بروزرسانی ۱.۱۹ Wild منتشر کردند. با این حال، سازندگان بازی به سختی این محتوا را به روشی جدید و جالب بروز کرده‌اند. از آنجایی که آن‌ها یک سلاح منحصر به فرد را به عنوان گرز در این بروز رسانی معرفی کردند، باز آن‌ها می‌توانستند سلاح دیگری مرتبط با ابلوک سکالک ارائه دهند. در ادامه  با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

خواص منحصر به فرد بلوک اسکالک در بازی ماینکرفت برای یک سلاح منحصر به فرد مناسب به نظر می‌رسد

ست ابزارآلات ساخته شده با بلوک اسکالک در بازی ماینکرفت

هنگامی که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ مجموعه بلوک‌های اسکالک را که غارهای زیرزمینی Overworld را در بر گرفته بودند را معرفی کرد، بسیاری از بازیکنان مجذوب آن شدند و می‌خواستند در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. انواع مختلفی از بلوک‌های اسکالک در زیر زمین تولید شدند، از اسکالک معمولی گرفته تا shrieker, sensor ها, و catalyst ها. در حالی که کاربرد اصلی sensor ها و shrieker ها برای احضار ماب واردن بود، دو نوع دیگر اسکالک کاملاً با XP orb ها مرتبط بودند. ریشه کلی این بلوک‌ها شامل soul ها یا XP point ها است که توسط یک ماب یعنی واردن دراپ می‌شوند.

همین ویژگی اسکالک می‌توانست برای ارائه یک سلاح کاملاً جدید استفاده شود. این سلاح جدید می‌توانست روی XP point ها و soul ماب‌های دشمن تمرکز کند. علاوه بر این می‌توانست به ماب واردن (Warden) هم به نوعی مرتبط باشد. استودیوی موجانگ تا اینجای کار بازیکنان را مجبور می‌کرد تا از مبارزه با واردن اجتناب کنند که این بخاطر آن بود که مبارزه با این ماب باعث می‌شد که پس از مرگ چیز مهمی از دست ندهید. با این حال، با یک سلاح ویژه ساخته شده از اسکالک، می‌تواند بهانه‌ای جور شود تا بازیکنان دل شیر بدست آورده و با ماب واردن وارد مبارزه شوند و پس از کشتن آن، شمشیر را به عنوان لوت دراپ شده از واردن، به غنمیت بگیرند.

ویژگی اصلی بروزرسانی ۱.۱۹ می‌توانست در آپدیت ۱.۲۱ تغییرات گسترده‌ای داشته باشد

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

در حالی که بروزرسانی ۱.۲۰ تغییرات زیادی در sensor های اسکالک ایجاد کرده و حتی بلوک اسکالک جدید کالیبره‌ شده را معرفی کرد، اما بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت تقریباً هیچ تغییر عمده‌ای در بیوم دیپ دارک ایجاد نخواهد کرد. هنگامی که اسکالک برای اولین بار منتشر شد، بسیاری از طرفداران بازی درباره میزان مرموز بودن آن بحث کردند. آن‌ها در مورد افسانه‌هایی صحبت کردند که می‌تواند با بلوک یاد شده مرتبط باشد. این ثابت کرد که مجموعه جدید بلوک‌ها، بیوم و حتی ساختار شهر باستانی پتانسیل زیادی برای رشد در قسمت‌های بعدی دارند. به غیر از یک تغییر جزئی برای sensor های اسکالک و سنسورهای اسکالک کالیبره شده، هیچ چیز زیادی برای بروز رسانی جدید تغییر نکرده است.

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت چه زمانی انتشار و چه انتظاری می‌توانید از آن داشته باشید؟

ویژگی‌های خاص بلوک اسکالک و پتانسیل رشد آن از نظر ویژگی‌ها می‌توانست توسط استودیوی موجانگ در آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت برای ارائه یک سلاح جدید استفاده شود. به طور خاص، سازندگان بازی می‌توانستند یک سلاح جدید مرتبط با اسکالک را با مکانیک آسیب و تکنیک‌های تعمیر کاملاً جدید به بازی اضافه کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را در این باره حتما با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *