مهم ترین و بهترین بازی های تیر ماه 1403 که باید دانلود کنید

تابستان گرم 1403 از راه رسیده و چه فعالیتی بهتر از اینکه زیر باد خنک کولر بنشینیم و به بازی بپردازیم؟‌ خوشبختانه اولین ماه تابستان پر از بازی‌های متنوع است که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. از بسته الحاقی الدن رینگ گرفته تا چند اثر مستقل جذاب آمده‌اند تا اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر کنند. در این مطلب به معرفی مهم ترین و بهترین بازی های تیر 1403 خواهیم پرداخت که ارزش دانلود و تجربه را دارند. همراه پارسی گیم باشید!

مطلب بهترین بازی ماه معمولاً چند روز قبل از شروع ماه جدید منتشر می‌شود. این ماه به دلیل تغییرات گسترده تاریخ انتشار چند بازی مهم و تأخیر در انتشار آنها، تصمیم گرفتیم تا مطلب را مصادف با شروع ماه میلادی جدید منتشر کنیم. امروز اول ژوئیه است و تاریخ انتشار بازی‌های این ماه به‌طور رسمی نهایی شده‌اند. در ادامه اگر می‌خواهید فهرست بهترین بازی های هر ماه را ببینید، سری به بخش گیم پلاس بزنید که اطلاعات مهمی را در سریع‌ترین زمان به شما منتقل می‌کند.

بهترین بازی های تیر ماه 1403

از آنجایی که تنها چند بازی این فهرست منتشر شده‌اند و می‌دانیم چه کیفیتی دارند، نمی‌توان برچسب بهترین را روی این فهرست گذاشت. هر چند تک‌تک این بازی‌ها بررسی شده‌اند و پتانسیل موفقیت زیادی دارند. در نهایت ممکن است کیفیت نهایی بازی با آنچه تبلیغ شده تفاوت داشته باشد. با این مقدمه برویم سراغ مهم ترین و بهترین بازی های تیر 1403

Elden Ring Shadow of the Erdtree

  1. تاریخ انتشار: 1‌ تیر ماه 1403 – 21 ژوئن 2024
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4‌ و 5، ایکس‌باکس وان و سری، کامپیوتر

بسته الحاقی Elden Ring با عنوان Shadow of the Erdtree، گل سرسبد بازی‌های این ماه است. این اکسپنشن داستانی که خود حکم یک بازی مستقل را دارد، بهترین دی‌ال‌سی تاریخ از نظر منتقدان شناخته شد. امتیازهای فوق‌العاده در کنار توصیف و تحسین بازی‌کنان باعث شده تا سایه‌ی اردتری نیازی به تعریف و تمجید ما نباشد. در واقع اگر از بازی‌های فرام‌سافتور لذت می‌برید، الدن رینگ را تمام کرده‌اید و دلتان برای یک چالش حسابی لک زده، حتماً سراغ این محتوای داستانی بروید و تابستان گرم امسال را هیجان‌انگیزتر از قبل شروع کنید.

Super Monkey Ball Banana Rumble

  1. تاریخ انتشار: 5 تیر ماه 1403 – 25 ژوئن 2024
  2. پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

سری بازی مانکی بال در طی چند دهه اخیر، بازی‌کنان را به اشکال مختلفی سرگرم کرده‌اند. این بار استودیو سازنده یاکوزا، عنوان فوق‌العاده مفرحی را برای کنسول نینتندو سوییچ طراحی کرده که تمرکز کامل آن روی حالت چندنفره و تجربه‌ی گروهی است. بازی Super Monkey Ball Banana Rumble از شانزده بازی‌کننده به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و این افراد باید با همدیگر رقابت کنند و سعی کنند تا جایگاه اول را کسب کنند. البته حالت داستانی کوتاه نیز به نام ادونچر مود در نظر گرفته شده که می‌تواند به همان اندازه جذاب و سرگرم‌کننده باشد. اگر کنسول سوییچ دارید و می‌خواهید چندساعتی با دوستانتان وقت صرف کنید و سرگرم شوید، این یکی را از دست ندهید.

Luigi’s Mansion 2 HD

  1. تاریخ انتشار: 7 تیر ماه 1403 – 27 ژوئن 2024
  2. پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

فهرست بهترین بازی های تیر 1403 با یک عنوان انحصاری دیگر ادامه می‌یابد. نینتندو حدود ده سال پس از انتشار بازی Luigi’s Mansion 2 برای کنسول 3DS، تصمیم گرفته تا این شکارچی ارواح را برگرداند. ریمستر این اثر با عنوان Luigi’s Mansion 2 HD با گرافیک زیبا و چشم‌نواز منتشر شده و اگر نینتندو سوییچ در اختیار دارید، می‌توانید به دانلود و تجربه آن بپردازید. باید خاطرنشان کرد که پازل‌های اصلی تغییری نکرده‌اند و نینتندو به ساختار بازی دست نزده است. تنها نکته قابل‌توجه، گرافیک زیبای آن است و اینکه می‌توان بازی را با کنسول سوییچ هم تجربه کرد. عمارت لوییجی 2 در ظاهر ایده‌ی بسیار ساده‌ای دارد، اینکه شما یک جاروبرقی در اختیار دارید و باید ارواح حاضر در عمارت را پاک‌سازی کنید. اما همین ایده‌ی ساده فوق‌العاده شما را درگیر می‌کند و چشم برمی‌دارید و می‌بینید که چند ساعت گذشته و باتری کنسول هم دارد به آخر می‌رسد!

Final Fantasy XIV: Dawntrail

  1. تاریخ انتشار: 12 تیر ماه 1403 – 2 جولای 2024
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری

فکر نمی‌کنم بتوانید بازی‌ای پیدا کنید که مانند Final Fantasy 14 پشتیبانی شده باشد. اسکوئر انیکس هر چند وقت یک بار، محتوای الحاقی شگفت‌انگیزی را منتشر می‌کند و این بار هم با یک اکسپنشن تازه برگشته است. محتوای Dawntrail شما را به جزیره‌ی استوایی یوک تورال می‌برد و خط داستانی تازه‌ای را دنبال خواهد کرد. دو کلاس شخصیتی جدید به نام‌های پیکتومنسر و وایپر اضافه شده‌اند. همچنین سطح لول نهایی به 100 افزایش یافته و تغییرات ریز و درشت دیگری هم در راه هستند. کاربران ایکس‌باکس برای اولین بار می‌توانند هم‌زمان با بقیه به تجربه اکسپنشن داستانی بپردازند. اگر این عنوان را تا اینجا دنبال کرده‌اید، حتماً محتوای الحاقی تازه را هم دانلود و بازی کنید.

The First Descendant

  1. تاریخ انتشار: 12 تیر ماه 1403 – 2 جولای 2024
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

چند هفته‌ای است که اسم این بازی رایگان را زیاد در شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم و به نظر افراد زیادی برای تجربه‌ی آن هیجان دارند. بازی The First Descendant یک شوتر سوم شخص رایگان کاملاً آنلاین با مکانیک‌های نقش‌آفرینی و گرافیک بسیار زیبا است. روند بازی حالت چهارنفره دارد و بازی‌کنان باید در تیم‌های کوچک به جنگ دیگر تیم‌ها بروند و همچنین در سیاره‌های مختلف به غارت بپردازند. بازی ما را به سیاره‌ی آلبیون می‌برد که فرازمینی‌ها به‌طور مداوم در حال حمله به آن هستند. شما به‌عنوان یکی از بازمانده‌های انسان باید جلوی پیشروی آن را بگیرید. طرفداران بازی Destiny 2 نگاه ویژه‌ای به این بازی دارند و اگر شما هم از شوترهای تیمی آنلاین با تم فضایی لذت می‌برید، حتماً منتظر این بازی جدید باشید.

Zenless Zone Zero

  1. تاریخ انتشار: 14 تیر ماه 1403 – 4 جولای 2024
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، موبایل

فهرست بهترین بازی های تیر 1403 را با یک اثر متفاوت ادامه دهیم. استودیو Hoyoverse پس از موفقیت بازی گنشین ایمپکت و Honkai: Star Rail و جا باز کردن برای این سبک عناوین انیمه‌ای با اثری تازه بازگشته است. Zenless Zone Zero اثری است که می‌گویند سایبرپانک را به پرسونا وصل می‌کند. شما در این بازی به شهر وسیعی به نام «نیو اریدو» سفر می‌کنید، جایی که آخرین دسته از انسان‌ها پس از اتفاقی آخرالزمانی گرد هم آمده‌اند و می‌خواهند از چنگ انقراض بگریزند. هیولاهای خطرناکی در اطراف شهر می‌پلکند و بازی‌کنان باید به کمک نیروهای قدرتمندی به جنگ آنها بروند و شهر را امن نگه‌دارند. این بازی کاملاً رایگان است و اگر از دیگر آثار استودیو خوشتان آمده، این یکی را هم تجربه و دانلود کنید.

Once Human

  1. تاریخ انتشار: 19 تیر 1403
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر و موبایل

بازی Once Human اثری در سبک بقا است که در کنفرانس‌های تابستانی ویدیوگیم معرفی شد و فهمیدیم که بسیار زود هم منتشر می‌شود. وانس هیومن ما را به دنیای آخرالزمانی و بسیار خطرناکی می‌برد و باید به کمک دوستان با دشمنان اسرارآمیز بجنگیم. این بازی گروهی اجازه‌ی ساخت یک مقر ویژه را می‌دهد و روند آن به این شکل است که باید دنبال آیتم‌های ضروری گشت و سپس محدوده‌ی امن خود را گسترش داد. تجربه‌ی بازی بسیار مفرح به نظر می‌رسد و می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های سبک بقا و گروهی را سرگرم کند.

Bo: Path of the Teal Lotus

  1. تاریخ انتشار: 27 تیر 1403
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و نینتندو سوییچ

فهرست مهم ترین و بازی های تیر 1403 را نمی‌توان بدون معرفی چند بازی مستقل جالب منتشر کرد. یکی از بازی‌های مستقل این ماه، اثری مخصوص طرفداران عناوین مترویدوانیا است. بازی Bo: Path of the Teal Lotus اثری است که با الهام از فولکور و فرهنگ سنتی ژاپن ساخته شده و تک به تک انیمیشن‌ها نیز با دست طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های بازی باید به سیستم نبرد سریع و روان و همچنین دنیاهای اساطیری جالب اشاره کرد. حرکات آکروباتیک حین نبرد با دشمنان اهمیت زیادی دارند و اگر دلتان برای یک اثر مترویدوانیا دوبعدی با ایده‌های جالب و سبک هنری چشم‌نواز تنگ شده، Bo: Path of the Teal Lotus را از دست ندهید.

Nobody Wants to Die

  1. تاریخ انتشار: 27 تیر ماه 1403
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، کامپیوتر، ایکس‌باکس سری

یکی از بازی‌هایی که در مراسم تابستانی امسال معرفی شد و از همان ابتدا نظر همه را جلب کرد، اثری بود به نام Nobody Wants to Die. این بازی داستانی و ماجراجویی ما را به سال 2329 می‌برد، جایی که بشر کاملاً تسلیم فناوری شده و بالاخره حیات جاودانی ممکن شده است. به عبارت دیگر هوش و هویت انسانی در یک سری کارت‌های حافظه ذخیره می‌شود و می‌توان آن وارد یک بدن دیگر کرد. شما نقش یک کارآگاه به نام جیمز کارا را بازی می‌کنید که به دنبال دستگیری یک قاتل سریالی است. به عبارت دیگر، با یک بازی کارآگاهی با تم سایبرپانکی و ویران‌شهر با حال و هوای نوآور روبه‌رو هستیم که پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت دارد. این بازی با آنریل انجین 5 ساخته شده و گرافیک محشری دارد که مطمئنم نظر شما را بدون تعریف و تحسین به خود جلب خواهد کرد.

Dungeons of Hinterberg

  1. تاریخ انتشار: 28 تیر ماه 1403
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر و ایکس‌باکس سری

چه کسی می‌گوید سفر باید آرامش‌بخش باشد؟ گاهی قوه‌ی ماجراجویی انسان به کار می‌افتد و ما را به جاهایی می‌برد که حتی نمی‌توانستیم تصورش کنیم. بازی Dungeons of Hinterberg اثری مستقل و جالب است که ما را به کوه‌های آلپ می‌برد. باید در روز با دشمنان خطرناک دست و پنجه نرم کنیم و شب‌ها نیز در روستای کوچک هینتربرگ با مردمان باصفای آنجا وقت بگذرانیم. این بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف را با گرافیک رنگارنگ و سبک هنری دل‌نشین ارائه می‌کند که مطمئنم همان چند دقیقه اول، دل شما را خواهد برد. اگر عضو سرویس گیم پس هستید که دیگر بهانه‌ای برای عدم دانلود این بازی جدید ندارید.

Flintlock: The Siege of Dawn

  1. تاریخ انتشار: 28 تیر ماه 1403
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری

اگر به‌شخصه به من بگویید که برای کدام یک از بهترین بازی های تیر 1403 هیجان دارید؟ پاسخ من: Flintlock: The Siege of Dawn است. اگر بیایید و دنیای گاد آو وار را با الدن رینگ ترکیب کنید و به این میکس عجیب، تفنگ را هم اضافه کنید، نتیجه یک اثر بسیار جالب پر از ایده‌های تازه می‌شود. استودیو سازنده Ashen با عنوان تازه‌ای برگشته است و این بار شما را مقابل دشمنان تازه‌ای قرار می‌دهد. نبردهای بازی حالت هک اند اسلش دارند و ساختار بازی نیز حالت سولزلایت دارد و همین باعث شده تا نظر من را به خود جلب کند. این بازی هم برای سرویس گیم پس منتشر می‌شود و از همین حالا می‌توانید آن را پریلود کنید. مطمئنم این بازی حداقل یک هفته شما را سرگرم خواهد کرد.

EA Sports College Football 25

  1. تاریخ انتشار: 29 تیر ماه 1403
  2. پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5

فوتبال کالجی یا آنچه College Football خوانده می‌شود، طرفداران زیادی در ایالات‌متحده آمریکا دارد. تیم‌های متشکل از ورزشکاران دانشجوهای دانشگاه، کالج، آکادمی نظامی و فوتبال کانادایی گرد هم می‌آیند تا رقابت‌های جذابی را بیافرینند. فوتبال آمریکایی اولین بار از طریق فوتبال کالجی محبوبیت پیدا کرد و حال شرکت EA، فرصت تجربه‌ی این مسابقات را به شکل مجازی فراهم کرده است. بازی EA Sports College Football 25 سعی می‌کند تا مسابقات را به شکل سرگرم‌کننده شبیه‌سازی کند و اگر علاقه‌مند به این ورزش هستید، این کالج فوتبال 25 برای شما طراحی شده است.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess

  1. تاریخ انتشار: 29 تیر ماه 1403
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5

فهرست مهم ترین و بهترین بازی های تیر ماه 1403 تمامی ندارد! آخرین بازی این فهرست را به یک عنوان خیالی سامورایی اختصاص بدهیم که شاید برای شما اسم آشنایی باشد. بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess شما را در نقش یک جنگجو ماسک‌دار به نام Soh قرار می‌دهد که باید روستاهای اطراف کوهستان کافوکو را محافظت کند و از شر هیولاهای عجیب نجات دهد. بازی‌کنان در طی روز باید روستاها را مقاوم‌سازی کنند و ابزارهای لازم را برای دفاع آماده کنند و مأموریت‌های مهمی را بگذرانند. هنگام شب نیز باید به کمک روستاییان، شمشیر به دست بگیرند و به جنگ دشمنان خطرناک بروند. اگر مشترک سرویس گیم پس هستید، این بازی را هم می‌توانید رایگان تجربه کنید و نیاز به خرید آن نخواهید داشت.

به پایان فهرست بهترین بازی های تیر 1403 رسیدیم. سعی کردیم تا عناوین مختلف چه تراز اول و چه مستقل را در این لیست قرار دهیم تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند. در پایان نظر شما چیست؟ کدام یک از بازی های جذاب تیر ماه 1403 را دانلود و تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و بقیه‌ی کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آغاز جام جهانی ورزش های الکترونیک عربستان با جایزه 60 میلیون دلاری

اولین دوره از جام جهانی ورزش های الکترونیک (Esports) در شهر ریاض عربستان آغاز به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *