منصرف شدن دورتموند از جذب فردی کادی اوعلو؛ زنبورها به بن سبعینی اطمینان می‌کنند

طرفداری | رامی بن سبعینی پس از آنکه در یک انتقال رایگان از بروسیا مونشن گلادباخ به بروسیا دورتموند پیوست، به هیچ عنوان نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد. به همین دلیل زنبورها به سراغ جذب قرضی یان ماتسن در فصل گذشته رفتند. 

البته دورتموند نتوانست ماتسن را حفظ کند؛ اما گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشت که این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید است. بااین‌حال، اکنون به نظر می‌رسد برنامۀ دورتموند تغییر کرده است.

به گزارش بیلد؛ هر چند دورتموند به دنبال این بود تمرینات پیش فصل را با یک مدافع چپ جدید شروع کند؛ اما به دلیل رقابت بالا در بازار نقل‌وانتقالات در پیدا کردن گزینه مناسب به مشکل خورده است.

بنابراین، اکنون نظر مدیران دورتموند تغییر کرده و قصد خرید یک مدافع چپ جدید را ندارند، لااقل نه بازیکنی که برچسب 30 میلیون یورویی روی آن خورده باشد. در واقع اولویت اول زنبورها، جذب یان ماتسن بود که استون ویلا او را به خدمت گرفت و درباره فردی کادی اوعلو، جذب او با توجه به مبلغ درخواستی فنرباحچه از نظر مدیران مقرون به صرفه نیست. 

 به همین خاطر، زنبورها اکنون قصد دارند به رامی بن سبعینی برای فصل آینده اطمینان کنند. انتظار می‌رود تام روته که فصل پیش به صورت قرضی برای هولشتاین کیل بازی می‌کرد نیز برای رقابت با بن سبعینی، به ترکیب تیم اضافه شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نوشیدن آب سرد همراه با حفظ سلامتی فقط به یک شرط + فیلم

مهمان برنامه «انارستان» از شبکه افق از مشکلاتی که مصرف آب سرد بر سیستم گوارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *