منتظر بازی جدید Banjo-Kazoie نباشید

برخلاف گزارش‌های اخیر، جز کوردن ادعا کرده است که بازی جدید Banjo-Kazoie در حال توسعه نیست.

مجموعه‌های پلتفرمر متعددی وجود دارند که طی سالیان اخیر نسخه جدیدی از آن‌ها ندیده‌ایم؛ از جمله سری محبوب Banjo-Kazoie که درخواست زیادی برای احیای آن وجود دارد. این مجموعه توسط استودیوی بریتانیایی ریر توسعه می‌یافت و بیش از یک و نیم دهه است که به‌دست فراموشی سپرده شده است.

هیچ خبری به‌طور رسمی از سوی استودیوی ریر و شرکت مایکروسافت در رابطه با این بازی منتشر نشده است؛ اما بااین‌حال چند وقتی می‌شود که گزارش‌های زیادی از احیای آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند. همین امر نیز طرفداران را بسیار امیدوار کرده بود.

طبق گزارش جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، احیای این مجموعه دوباره در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. جز کوردن، خبرنگار ویندوزسنترال در قسمت اخیر پادکست Xbox Two به بازی جدید Banjo-Kazoie اشاره کرد. او گفت که برخلاف شایعات اخیر، نسخه جدیدی از این سری در دست ساخت نیست. جز کوردن در این‌باره گفت: «اینطور نیست. می‌توانم به شما بگویم که در حال حاضر و به‌طور قطع، هیچ بازی از این مجموعه توسعه نمی‌یابد.»

در اوایل سال جاری، افشاگر دیگری به‌نام NateTheHate ادعا کرده بود که بازی جدید بانجو کازویی در اوایل سال ۲۰۲۲ از مایکروسافت چراغ سبز دریافت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369607-new-banjo-kazooie-not-development/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kakarot بیش از 8 میلیون نسخه فروخته است

شرکت Bandai Namco اعلام کرد که فروش بازی Dragon Ball Z: Kakarot از زمان عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *