معرفی DLC باب اسفنجی برای نسخه بدراک ماینکرفت

ماینکرفت و موجانگ تا به حال با فرانچایزها و برندهای متعددی همکاری کرده اند و در بسیاری از موارد این همکاری‌ها به عرضه یک بسته الحاقی ختم شده و باعث شده تا ان فرانچایز این بار با بلوک‌های پرفروش‌ترین بازی تاریخ جانی دوباره به خود بگیرد. در تاریخ ۱۴ جولای (۲۴ تیر ۱۴۰۳) موجانگ یک DLC جدید برای نسخه Bedrock با شخصیت‌های انمیشن دوست داشتنی باب اسفنجی (SpongeBob) معرفی کرد که به نظر قرار است این شرکت همکاری‌های طولانی مدتی بای Nickelodeon داشته باشد. در ادامه با ما در مجلهه کافه بازار همراه باشید.

همانطور که گفته شد در ۱۴ جولای خبر این همکاری منتشر شده و تا تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ خبری از این DLC ماینکرفت نخواهد بود. همچنین شایان ذکر است که این DLC تنها برای نسخه Bedrock قرار است منتشر شود. اگر به نسخه Bedrock دسترسی دارید و یا از علاقمندان به دنیای باب اسفنجی و دوستانش هستید، پیشنهاد می‌کنم تجربه این DLC را به هیچ وجه از دست ندهید.

درباره DLC جدید باب اسفنجی ماینکرفت نسخه بدراک چه می‌دانیم؟

شما تا زمان عرضه این DLC می‌توانید کلاه رنگین‌کمانی را به ماینکرفت Bedrock خود اضافه کنید.

تا به این لحظه اطلاعات زیادی از همکاری جدید ماینکرفت با انیمیشن محبوب استودیو Nickelodeon ، باب اسفنجی شلوار مکعبی، منتشر نشده و تنها در یک مقاله کوتاه موجانگ از این همکاری رونمایی کرد، اما ما به عنوان بازیکن می‌توانیم حدس‌های خوبی درمورد چگونگی این بسته الحاقی داشته باشیم. با توجه به موضوع و محتوای این DLC، ما شاهد حضور باب اسفنجی، دوستانش و بسیاری از ساکنین شهر بیکینی باتن در بازی خواهیم بود و بازی تعداد زیادی بلوک و آیتم جدید که احتمالا ارتباطی با انیمیشن دارد را دارا خواهد بود.

موجانگ اعلام کرده که در این DLC شما می‌توانید سری به عمده کاراکترهای انیمیشن بزنید و همچنین به اغلب فعالیت‌های باب اسفنجی و دوستانش را این بار در ماینکرفت انجام دهید. شکار عروس دریایی، محافظت از دستور پخت سری آقای خرچنگ در برابر پلانکتون خبیث و جستجوی تک تک بلوک‌های بیکینی باتن برای پیدا کردن گری که ظاهرا باز هم بازیگوشی کرده و گم شده است. در این بین شما به تعداد زیادی بلوک جدید هم دسترسی دارید و می‌توانید به طرح‌های اولیه ساختمان‌های معروف بیکینی باتن دسترسی داشته باشید.

تماشای ماجراهای باب اسفنجی و دوستانش این بار درمیان بلوک‌های ماینکرفت لذتی دو چندان دارد.

این بلوک‌های جدید شامل مبلمان و وسایل نقلیه هم می‌شود و بازیکنان می‌توانند تجربه فوق‌العاده‌ای از جستجوی خانه‌ها و گوشه و کنار این شهر زیرآبی داشته باشند و به تک تک مکان‌های خاطره انگیز انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی سر بزنند. نباید از ضدقهرمان‌های دوست داشتنی این مجموعه مانند پلانکتون، Flying Dutchman و DoodleBob غافل شویم و با اینکه نقش آن‌ها این است که در این بازی به ما آسیب بزنند و جلوی ما را بگیرند، اما نباید نقش کلیدی آن‌ها در پیشبرد داستان را فراموش کنیم.

هنوز صحبتی درباره قیمت این DLC نشده و به نظر می‌رسد برای آگاهی از جرئیات این همکاری باید تا تاریخ ۲۰ آگوست منتظر بمانیم. تا زمان عرضه این DLC بازیکنان می‌توانند سری به نسخه ماینکرفت Bedrock بزنند و با پوشیدن کلاه Imaginaaaation Raiobow از سری کارتونی باب اسفنجی، به استقبال این بسته الحاقی بروید.

Mojang announces new SpongeBob addon for Minecraft Bedrock

علاوه بر این باید اضافه کنیم که یک پک اسکین از کاراکترهای مختلف سری انیمیشن‌های باب اسفنجی هم در ماینکرفت  marketplace در دسترس است که می‌توانید برای خرید به سراغش بروید که شامل بیش از ۴۰ اسکین مختلف از ساکنان بیکینی باتن را برای شما باز می‌کند. امیدواریم که عرضه این DLC با تاخیری مواجه نشود و در در تاریخ مذکور ما شاهد برآورده شدن همه انتظارات بازیکنان ازا ین اثر باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما به سراغ تجربه این DLC می‌روید؟

منبع: Sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | ساخت درب پیستونی فوق سریع در ابعاد 6×6 توسط یکی از بازیکنان

همانطور که می‌دانید٫ بازی ماینکرفت امروزه به بستر بزرگی برای خلاقیت ورزی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد