معرفی 10 تا از بهترین سرور‌های ماینکرفت 1.21

چند نفره بودن بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از عواملی است که به این بازی کمک کرده تا محبوبیت خود را برای مدت طولانی حفظ کند. وارد شدن به دنیای بقا ماینکرفت با دوستان، ماجراجویی کردن یا کشتن ماب‌های دشمن همراه با انجام مینی‌گیم‌های مختلف، بخشی از گیم پلی بزرگ بازی است. البته بحث ما در این مقاله مربوط به سرور بوده و باید بدانید که هزاران سرور مختلف در بازی ماینکرفت وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک ارزش بازی کردن را دارند، دشوار است. حال در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا ۱۰ مورد از بهترین سرورهای چندنفره موجود برای ماینکرفت ۱.۲۱ را بشناسید.

۱) سرور Complex Gaming برای بازی ماینکرفت

مادهای بازی اصلی ماینکرفت ارائه شده توسط Complex Gaming

نسخه : Java

آی پی : hub.mc-complex.net

Complex Gaming یک سرور بزرگ ماینکرفت ۱.۲۱ برای نسخه جاوا است که اغلب بیش از چهار هزار بازیکن آنلاین همزمان درون خود پشتیبانی می‌کند. این سرور چندین حالت بازی مانند OneBlock، Prison و Minecraft Hardcore Survival را ارائه می‌کند و سلایق مختلف بازیکنان را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، اگر بازیکنان همچنان از نسخه ۱.۱۶.۵ استفاده می‌کنند، Complex Gaming یک تجربه کاملاً ماد شده Pixelmon را ارائه می‌دهد.

۲) سرور The Hive

هاب سرور The Hive برای بازی ماینکرفت

نسخه : Bedrock (featured server)

آی پی : geo.hivebedrock.network

Hive تا حد زیادی بزرگترین سرور بازی است که اغلب دارای بیش از ۲۰۰۰۰ بازیکن به طور همزمان بوده و آن‌ها را پشتیبانی می‌کند. همانند بسیاری از سرورها، The Hive دارای مینی‌گیمی‌های مختلفی مانند Minecraft bedwars و skywars است، اما حالت‌های بازی جذاب‌تر و جالب‌تری مانند murder mystery دارد. سرورهای دارای ویژگی نسخه بدراک شرکای رسمی موجانگ (Mojang) بوده و تنها سرورهای موجود برای کنسول‌ها هستند، زیرا این پلتفرم‌ها اتصالات IP مستقیم مورد نیاز برای تجربه سرورهای قدیمی را ندارند.

۳) سرور Galaxite برای بازی ماینکرفت

نسخه : Bedrock (featured server)

ای پی : play.galaxite.net

Galaxite یکی دیگر از سرورهای برجسته ماینکرفت ۱.۲۱ است که قبلاً به آن اشاراتی کرده‌ایم. همانطور که از نامش پیدا است، این سرور موضوع علمی تخیلی دارد. بسیاری از مینی‌ گیم‌های ماینکرفت دارای نام‌های منحصربه‌فرد و مبتنی بر عناصر علمی تخیلی هستند، مانند Core Wars، که Bedwars آن‌ها است، و Hyper Racers، یک بازی مسابقه‌ای سفارشی شده که بسیار جذاب است. با این حال، این بدان معنا نیست که سرور فقط برای طرفداران علمی تخیلی جذاب خواهد بود، زیرا هنوز حالت‌های بازی قابل دسترسی مانند Prop Hunt، Fill the Gaps و My Farm Life برای بازیکنانی که خواهان تجربه سرورهای قدیمی‌ هستند، وجود دارد.

۴) سرور ClubCraft

منطقه اسپاون ClubCraft در بازی ماینکرفت

نسخه : Java

آی پی : hub.mc-complex.com

ClubCraft یکی از سرورهای نسخه جاوا ماینکرفت است که دارای ۹۹.۷٪ آپ تایم است. این بدان معنا است که این سرور صرف نظر از ساعت یا روز در دسترس خواهد بود، البته به استثنای اوقات بسیار خاص که طبیعی است. این سرور ماینکرفت ۱.۲۱ که به طور متوسط ​​بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ بازیکن دارد، به اندازه برخی دیگر در این لیست بزرگ نیست، اما طیف گسترده‌ای از حالت های بازی از جمله Bedwars، Lifesteal، و Creative Building این قضیه را جبران می‌کند.

۵) سرور Lifeboat

هاب سرور Lifeboat ماینکرفت

نسخه : Bedrock (featured server)

آی پی : mco.lbsg.net

Lifeboat یکی دیگر از سرورهای ویژه ماینکرفت ۱.۲۱ است که آن را برای نسخه بدراک منحصر به فرد می‌کند. این سرور دارای مجموعه‌ای از حالت‌های بازی متمایز از سایر حالت‌های موجود در این لیست است که شامل Zombie Apocalypse، Capture the Flag و حتی بازی‌های بقا محور قدیمی ماینکرفت است. این سرور عالی برای کسانی که از کنسول‌های هوشمند برای تجربه بازی ماینکرفت استفاده می‌کنند، مناسب است.

۶) سرور Mineland Network

مکانی که بازیکنان جدید در سرور Mineland Network در آن حاضر می‌شوند.

نسخه : Java

آی پی : hd.mineland.net

Mineland Network یکی از جالب‌ترین سرورهای ماینکرفت ۱.۲۱ است. این سرور دارای یک بازی SkyBlock است که بیش از هشت سال است که تغییری نکرده است. با این حال، این تنها چیزی نیست که این سرور ارائه می‌دهد، زیرا بازیکنان می‌توانند به مناطق Bedwars، Skywars و Prison نیز از طریق این سرور بروند.

بازیکن ماینکرفت آزمایش ترومن شو را با ویلیجرها در بازی بازسازی کرده است

۷) سرور Minecraft Central

هاب سرور Minecraft Central

نسخه : Java

آی پی : top.mccentral.org

Minecraft Central یکی دیگر از سرورهای ۱.۲۱ است که طیف گسترده‌ای از حالت‌های بقا محور و مینی گیم‌ها را ارائه می‌دهد. بازیکنان Survival گزینه‌ای بین vanilla survival، Ultra-Hardcore یا SkyBlock خواهند داشت، در حالی که طرفداران مینی گیم‌ها می‌توانند سراغ Creative، Factions یا KitPvP بروند.

۸) سرور Mineville

منطقه اسپاون Mineville Bedrock

نسخه : Bedrock (featured server)

آی پی : play.inpvp.net

همانطور که از نام آن پیدا است، Mineville یک سرور شهری برای بازی ماینکرفت است که مجموعه‌ای سرگرم کننده از مینی گیم‌ها را نیز در خود دارد. بازیکنانی که روی قسمت شهری تمرکز می‌کنند، می‌توانند از بین حالت‌های بازی SkyBlock، Prison، High School، یا Dungeon Simulator انتخاب کنند، در حالی که کسانی که می‌خواهند با مینی گیم‌های قدیمی‌تر سر و کار داشته باشند، می‌توانند Sky Wars، Survival Games یا TNT Run را بازی کنند. این ترکیبی زیبا از گزینه‌های گیم‌پلی سرگرم کننده است که سرور Mineville را به یکی از بهترین سرورهای ماینکرفت ۱.۲۱ تبدیل می‌کند.

۹) سرور FadeCloud

منطقه اسپاون بسیار زیبای سرور FadeCloud بازی ماینکرفت

نسخه : Java

آی پی : Fadecloud.com

FadeCloud یکی از سرورهای ماینکرفت ۱.۲۱ است که همچنین آپتایم چشمگیر ۹۹.۷٪ را دارد. همچنین این سرور دارای بسیاری از مینی‌ گیم‌ها مانند Bedwars، Prison، SkyBlock و Creative است. با این حال، با ارائه حالت بازی Earth نیز این سرور خاص می‌شود. این بازی یک نوع منحصر به فرد از حالت بقا است که جایگزین جهان‌هایی است که به طور رویه‌ای ایجاد شده و بازیکنان با آن آشنا هستند.

۱۰) سرور Enchanted Dragons بازی ماینکرفت

&

;

نسخه : Bedrock (featured server)

آی پی : play.enchanted.gg

Enchanted Dragons جدیدترین سرور نسخه بدراک ماینکرفت است. این سرور آنقدر جدید است که هنوز در early access قرار دارد. این اولین سرور برجسته مبتنی بر سبک RPG خواهد بود که آن را از رقبا متمایز می‌کند. همانطور که از نام آن پیدا لست، این سرور دارای اژدهای قابل کنترل است که یکی دیگر از مواردی بوده که آن را از دیگر سرورهای ماینکرفت ۱.۲۱ متمایز می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

دنیای ۲۰۰۰ ساعته بازیکن ماینکرفت طرفداران را شگفت زده کرده است

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیکن ماینکرفت نقشه‌ای از ایالات متحده آمریکا را در مقیاس 1:250 ساخته است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) همیشه دیگر طرفداران بازی را با بیلد‌های چشمگیر خود شگفت زده کرده‌اند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد