معرفی ۳ توکن هوش مصنوعی که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

نوسانات سهام شرکت انویدیا (NVIDIA) در روزهای گذشته دوباره روی توکن‌های هوش مصنوعی تاثیر گذاشته‌ است. اکنون تحلیلگران به این نتیجه رسیده‌اند که ۳ توکن هوش مصنوعی می‌توانند در ماه آینده حرکت صعودی‌شان را ادامه دهند.

خلاصه خبر

  • رندر توکن ممکن است در ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد) به‌ دلیل پایگاه کاربران روبه‌رشد خود رشد کند.
  • گراف و نیر پروتکل هم در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارند.

به گزارش کریپتو نیوزلند، در دنیای ارزهای دیجیتال بخش هوش مصنوعی (AI) به پیشرفت چشمگیری رسیده‌ است. توکن‌های هوش مصنوعی هم دقیقاً به همین خاطر با تقاضا و محبوبیت بسیار زیادی مواجه شده‌اند. حال تحلیلگران احتمال می‌دهند که ۳ مورد از آن‌ها در ماه ژوئن (خرداد) با رشدی حدوداً ۱۰۰ درصدی مواجه شوند.

رندر توکن

رندر توکن به‌ دنبال تولید داده‌های کامپیوتری برای افراد سراسر جهان است تا آن‌ها را قادر سازد با قیمتی مناسب‌تر و با رویکردی خلاقانه‌تر به آن‌ها دسترسی یابند.

قیمت رندر توکن در روز گذشته بیشتر از ۱ درصد کاهش یافته‌ و به ۱۰ دلار رسیده‌ است. این توکن هوش مصنوعی از نظر فاندامنتال بسیار قوی است و پایگاه کاربران روبه‌‌رشد آن نشان می‌دهد که افزایش قیمت آن در ژوئن دور از انتظار نیست. علاوه بر این، رنج محدود این توکن در محدوده ۱۰ تا ۱۲ دلار، نشان‌دهنده نوسانات محسوس بازار است.

گراف

گراف یکی از بخش‌های اساسی اکوسیستم بلاک چین و هوش مصنوعی است که نوعی پروتکل سفارش و جست‌وجوی داده‌های بلاک چینی محسوب می‌شود. در نتیجه گراف با تسهیل دسترسی به داده‌های غیرمتمرکز، به یکی از ارائه‌دهندگان مهم زیرساخت‌های هوش مصنوعی در صنعت بلاک چین تبدیل شده است.

تحلیلگران باور دارند که قیمت گراف به خاطر همکاری‌های مهم و پذیرش گسترده آن در ماه ژوئن افزایش می‌یابد. البته قیمت گراف در روز گذشته بیشتر از ۲ درصد کاهش یافته‌ و به زیر محدوده ۰.۳ دلار رسیده‌ است.

نیر پروتکل

در فضای بلاک چین و هوش مصنوعی، نیر پروتکل به عنوان راهکاری انعطاف‌پذیر و محبوب برای توسعه‌دهندگان شناخته می‌شود. این پروتکل با تاکید بر سهولت استفاده، توسعه‌دهندگان و پروژه‌های زیادی را به خود جذب کرده است.

قیمت نیر پروتکل هم روز گذشته حدود ۳ درصد کاهش یافته و به محدوده ۷ دلار رسیده‌ است. با این حال تحلیلگران باور دارند که با افزایش شدید تقاضای خدمات نیر پروتکل، قیمت این توکن هوش مصنوعی ممکن است در ماه ژوئن به رشد خوبی برسد.  

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته معرفی ۳ توکن هوش مصنوعی که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راه‌اندازی توکن تپ سواپ دوباره به تعویق افتاد

توسعه‌دهندگان تپ سواپ بعد از اعتراض شدید کاربرانشان، اطلاعیه جدیدی را منتشر و اعلام کردند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *