معرفی ۳ آلت کوین که ممکن است در ماه آینده ۲۰ درصد رشد کنند

با ورود به ماه ژوئن، بسیاری از تحلیلگران واچ لیست خود را منتشر کرده‌اند. طبق گفته‌های آن‌ها، تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که قیمت ۳ آلت کوین ممکن است در ماه آینده به طور میانگین ۲۰ درصد رشد کند.

خلاصه تحلیل

  •  ‌دامیننس ۵۰ درصدی بیت کوین بر بازار می‌تواند تاثیر مثبتی بر آلت کوین‌های داشته باشد.
  • آلت کوین‌هایی مانند آربیتروم، اینجکتیو و اردینالز پتانسیل خوبی برای رشد دارند.

به گزارش بی‌این کریپتو، دامیننس بیت کوین به بیش از ۵۰ درصد رسید و نوسانات آن نسبت به سایر ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. این ارز دیجیتال با وجود اصلاح خود تا قیمت ۵۶٬۰۰۰ دلار، کندل ماهانه‌اش را با رشدی ۱۱ درصدی به ثبت رساند و در حال حاضر با قیمت ۶۸٬۰۰۰ دلار معامله می‌شود. این رشد روی برخی از آلت کوین‌ها هم تاثیر گذاشته است.

با این حال تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند که برخی از آلت کوین‌ها هنوز در مقایسه با بیت کوین به رشد قابل‌توجهی نرسیده‌اند و به همین خاطر پتانسیل خوبی دارند. ۳ آلت کوینی که در ادامه بررسی می‌کنیم، چنین شرایطی دارند.

۱. آربیتروم

نمودار ARB/BTC روند نزولی قابل‌توجهی دارد و در پایین ابر ایچیموکو و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه حرکت می‌کند. تثبیت این نمودار در نزدیکی حمایت آن نشان می‌دهد که آٰبیتروم در سطح مهمی قرار دارد.

نمودار قیمت آربیتروم (سمت راست) و نمودار ARB/BTC

در هر صورت، روند ARB/BTC با عبور از مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۱۷۸ BTC نشان‌ می‌دهد روند صعودی آربیتروم شروع شده است. قیمت آربیتروم (به تتر یا دلار) هم با شکستن مقاومت ۱.۲۶۵ دلار و همچنین مقاومت ۱.۶۶۷ دلار روند صعودی خود را تایید می‌کند.

تحلیلگران باور دارند که این ارز دیجیتال با عبور از مقاومت‌های کلیدی خود، به تقویت احساسات صعودی سرمایه‌گذارانش کمک کرده و فشار خرید خود را افزایش می‌دهد. علاوه بر این توسعه و پذیرش فزاینده آربیتروم، تقاضای این توکن‌ها را به‌ شکل چشمگیری افزایش می‌دهد و به رشد ۲۰ تا ۴۵ درصدی آن کمک می‌کند.

۲. اینجکتیو

نمودار اینجکتیو نسبت به بیت کوین (INJ/BTC)‌ روند نزولی طولانی‌مدت را نشان می‌دهد و در عبور از ابر ایچیموکو و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه بارها شکست خورده‌ است. در حال حاضر این آلت کوین در حال آزمایش حمایت خود است، که نشان‌دهندهٔ احتمال شکست است.

نمودار قیمت اینجکتیو (سمت راست) و نمودار INJ/BTC

روند INJ/BTC با عبور از سطح ۰.۰۰۰۵۳۸۰ BTC نشان‌ می‌دهد حرکت صعودی‌اش شروع شده‌ است. روند اینجکتیو (در برابر تتر یا دلار) هم می‌تواند با شکستن مقاومت‌های ۲۹.۴۰ دلار و ۳۶.۳۶ دلار روند صعودی خود را ثابت کند.

در هر صورت اینجکتیو از نظر فاندامنتال در شرایط خوبی قرار دارد. این پروتکل مخصوصاً در بخش دیفای توجه سرمایه‌گذاران قابل‌توجهی را به خود جلب کرده و می‌تواند به رشدی ۲۰ تا ۴۵ درصدی در ماه آینده امیدوار باشد.

۳. اردینالز

نمودار قیمت اوردینالز نسبت به بیت کوین (ORDI/BTC) نشان‌دهنده یک روند نزولی و تثبیت در پایین ابر ایچیموکو و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه است.این نمودار در نزدیکی یک حمایت مهم قرار دارد و ممکن است به زودی آن را بشکند.

نمودار قیمت اردنیالز (سمت راست) و نمودار ORDI/BTC

در هر صورت روند ORDI/BTC با عبور از سطح ۰.۰۰۰۸۲۹ BTC حرکت صعودی‌اش را تایید می‌کند. قیمت این توکن (به تتر یا دلار) یا هم با عبور از سطح ۵۱.۹۴ دلار یا ۶۷. ۳۰ دلار روند صعودی مذکور را تایید می‌کند.

در هر صورت اوردینالز روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده و در صورت افزایش قیمت BTC، می‌تواند به افزایش قیمت خود امیدوار شود. با توجه این اینکه اوردینالز نوسانات شدیدتری نسبت به بیت کوین دارد،‌ هولدرهای آن می‌توانند به رشدی ۱۰ تا ۳۰ درصدی امیدوار باشند.

در هر صورت آلت کوین‌هایی مانند آربیتروم، اینجکتیو و اوردینالز نوسانات بیشتری در مقایسه با BTC دارند و می‌توانند در بازارهای صعودی، بازده بالقوه بیشتری به دست آورند. عبور از مقاومت‌های مهم، محرک‌های مهمی برای آلت کوین‌ها هستند و احساسات نزولی هولدرهای آن‌ها را صعودی می‌کند.

شایان ذکر است که روند صعودی بیت کوین اغلب قیمت آلت کوین‌ها را هم افزایش می‌دهد. با این حال افزایش تقاضای اکوسیستم آلت کوین‌هایی مانند آربیتروم، اینجکتیو و اوردینالز ممکن است پس از تثبیت قیمت بیت کوین به رشد آن‌ها کمک کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته معرفی ۳ آلت کوین که ممکن است در ماه آینده ۲۰ درصد رشد کنند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد تپ سواپ امروز ۱۱ تیر + آموزش وارد کردن

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *