معرفی ۳ آلت‌کوین پرپتانسیل برای رالی آتی؛ از میم‌کوین داگ بیت‌کوین غافل نشوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دن گامبرد‌لو (Dan Gambardello)، موسس کریپتو کپیتال (Crypto Capital) و از طرفداران سرسخت کاردانو، سه آلت‌کوینی را که به نظر او می‌توانند در این دوره صعودی بازار ارزهای دیجیتال، عملکردی بهتر از کل بازار داشته باشند، معرفی کرده است. این آلت‌کوین‌ها، کاردانو (ADA)، اولانچ (AVAX) و داگ (DOG) هستند که گامبردلو ادعا می‌کند برای انتخاب آنها تلاش زیادی کرده است.
کاردانو: گامبرد‌لو بر این باور است که علی‌رغم اخبار جعلی و گمراه‌کننده در مورد متمرکز بودن شبکه‌ کاردانو، بنیان‌های این ارز دیجیتال بسیار قوی است. او همچنین معتقد است که سیستم حاکمیت درون زنجیره‌ای کاردانو با نام ولتر (Voltaire)، بزرگ‌ترین سیستم کاملا غیرمتمرکز و کارآمدی است که توسط جامعه اداره می‌شود. وی با اشاره به تحقیقات خود، می‌گوید که کاردانو از بازار عقب است، ولی پیش‌بینی می‌کند که قیمت این آلت‌کوین در آینده‌ نزدیک افزایش قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

اولانچ: بر اساس اظهارات این تحلیلگر، فعالیت‌های اخیر اولانچ، از جمله راه‌اندازی گزینه استیکینگ آن در صرافی کوین‌بیس و همکاری با غول پرداخت استرایپ (Stripe)، می‌تواند باعث افزایش قابل‌توجه قیمت AVAX شود. پیشنهاد بازآفرینی شبکه‌های فرعی در اولانچ و همچنین، اشاره جان وو، مدیر آوا لبز (Ava Labs)،‌ به پتانسیل ایجاد صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اولانچ، می‌تواند باعث جلب توجه نهادهای مالی و افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود.
داگ: انتخاب داگ (DOG) به عنوان یکی از برترین آلت‌کوین‌ها توسط گامبرد‌لو، غیرمنتظره بود. او بر این باور است که داگ به عنوان بزرگ‌ترین میم کوین بر بستر بلاکچین قدرتمند بیت‌کوین، از نقدینگی بالایی برخوردار است. وی همچنین احتمال پیشی گرفتن داگ از دوج‌کوین در بلندمدت را مطرح کرده است. با این حال، گامبرد‌لو سرمایه‌گذاری روی داگ را یک بازی پرریسک/پرپاداش می‌داند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته معرفی ۳ آلت‌کوین پرپتانسیل برای رالی آتی؛ از میم‌کوین داگ بیت‌کوین غافل نشوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چشم‌انداز صعودی نات‌کوین؛ چرا احتمال رشد قیمت NOT در ماه جولای بالا است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه نات‌کوین (NOT) یکی از ارزهای دیجیتالی است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *