معرفی ۲ ایردراپی که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

دو پلتفرم قرار است در ماه آینده ایردراپ جدیدی را انجام داده و در ازای فعالیت و مشارکت کاربرانشان به آن‌ها پاداش دهند.

خلاصه خبر

  • پلتفرم Dyson Financ ایردراپ جدیدی را راه‌اندازی کرده است.
  • پلتفرم Kinetix نیز ایردراپی به ارزش ۴٬۵۰۰ دلار را در ماه آینده انجام می‌دهد. 

به گزارش بی‌این کریپتو، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال از ایردراپ‌های مختلف برای به دست آوردن توکن‌های جدید و پیوستن به جوامع مختلف استفاده می‌کنند. ایردراپ‌ به پلتفرم‌های مختلف هم اجازه می‌دهد تا کاربران جدیدی جذب کرده و جامعه خود را گسترش دهند.

در ماه آینده هم ۲ پلتفرم قرار است ایردراپ جدیدی را انجام دهند. توجه داشته باشید که برخی از پلتفرم‌ها ممکن است پس از مدتی از کاربرانشان بخواهند احراز هویت خود را انجام دهند. در نتیجه بهتر است قبل از مشارکت در هر ایردراپی، تا جای ممکن پلتفرم‌های آن‌ها را از جهات مختلف بررسی کنید.

۱. دایسون فایننس (Dyson Finance)

پلتفرم دایسون فایننس (Dyson Finance)، پیش از عرضه نسخه کامل خود در بلاک چین Linea قصد دارد ایردراپ جدیدی را راه‌اندازی کند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید با دایسون فایننس و Linea در شبکه‌های اجتماعی مانند X (توییتر سابق) تعامل داشته باشند و تسک‌های خاصی مانند لایک کردن و پست مجدد توییت‌ها را انجام دهند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان باید به گروه تلگرامی Dyson Finance بپیوندند و در وب سایت دیسکورد (Discord) فعالیت داشته باشند. این رویکرد تضمین می‌کند که فقط اعضای جامعه دایسون فایننس از ایردراپ آن بهره می‌برند.

۲. کینتیکس (Kinetix)

پلتفرم کینتیکس کاربرانش را تشویق کرده تا با انجام تسک‌های مختلف از طریق پلتفرم Galxe توکن‌های OAT را به دست آورند و در ایردراپ آن واجد شرایط شوند. به طور کلی کسب توکن‌های OAT به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد تا جوایزی به ارزش ۴٬۵۰۰ دلار را کسب کنند.

این تسک‌ها شامل فعالیت در شبکه‌های و انجام تراکنش‌های خالص می‌شود. به همین خاطر فعالیت در آن می‌تواند نسبتاً هزینه‌بردار باشد. هر تسکِ تکمیل‌شده یک OAT برای کاربر به ارمغان می‌آورد که نشان‌دهنده مشارکت فعال و تعهد او به پلتفرم مذکور است.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

نوشته معرفی ۲ ایردراپی که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارت های کمبو امروز 11 تیر همستر

شما در ایردراپ همستر کمبات، شانس این را دارید که هر روز معمای ۳ کارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *