معرفی هنسی ماموت 400، آخرین رم 1500 با پیشرانه V8 و رنگ‌های وایپر

هنسی برای خداحافظی با پیشرانهٔ V8 در رم ۱۵۰۰، نسخهٔ ویژه‌ای را تدارک دیده است که فقط در ۲۵۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

پیکاپ رم ۱۵۰۰ در فیس‌لیفت اخیر، پیشرانهٔ V8 را کنار گذاشته و آن را با موتور جدید شش سیلندر جایگزین کرده است. حال هنسی برای خداحافظی با رم ۱۵۰۰ هشت سیلندر، مدلی بنام ماموت ۴۰۰ اسپرت تراک را با ارتقاء هندلینگ و طراحی معرفی کرده است. هنسی این پیکاپ اسپرت که بر اساس رم ۱۵۰۰ لارامی ساخته شده را به کمک‌فنرهای فاکس مجهز کرده که با کاهش مرکز ثقل باعث بهبود هندلینگ می‌شود. سیستم اگزوز پرفورمنس جدید با سر اگزوزهای فیبر کربنی هم یکی دیگر از ارتقاءهای ماموت ۴۰۰ هستند.

این پیکاپ در بیرون به سپرهای جدید، رکاب‌های اسپرت، فلاپ‌های گلگیر همرنگ بدنه، اسپلیتر فیبر کربنی و رینگ‌های ۲۲ اینچی مجهز شده که با رنگ‌های مشکی مات یا براق قابل سفارش خواهند بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماموت ۴۰۰ ارائهٔ رنگ‌هایی است که به دوج وایپر ادای احترام می‌کند. این رنگ‌ها شامل قرمز وایپر، آبی GTS و سفید وایپر می‌شود که همگی با نوارهای دوتایی همراه هستند.

هرچند این پیکاپ برای خداحافظی با موتور V8 ساخته شده اما زیر کاپوت ماموت ۴۰۰ هیچ تغییری صورت نگرفته و ماموت ۴۰۰ همچنان از همان پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 استفاده می‌کند که ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این پیکاپ مدلی تولید محدود است و تنها ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد که هرکدام به نشان‌های منحصربه‌فرد هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز خواهند بود و با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری ارائه می‌شوند. قیمت این پکیج ۴۰ هزار دلار است که به قیمت رم ۱۵۰۰ لارامی اضافه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

وانت پیکاپ لندرور دیفندر 130 با قیمت 199 هزار دلار رونمایی شد

شرکت هریتیج کاستومز از وانت پیکاپ لندرور دیفندر ۱۳۰ خود با قیمت قابل‌توجه ۱۹۹ هزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *