معرفی قسمت جدید باب اسفنجی شلوار مکعبی: پلانکتون به فرمول همبرگر خرچنگی می‌رسد

قسمت جدید باب اسفنجی شلوار مکعبی که پس از یک وقفه چند ماهه پخش شد، داستان شهر بیکینی باتم را ادامه می‌دهد. در این قسمت پلانکتون بالاخره به فرمول ساخت همبرگر خرچنگی می‌رسد، منتها از آنجایی که هیچ وقت شانس با این شخصیت یار نیست شرایط به خوبی پیش نمی‌رود.

پس از یک وقفه حدود پنج ماهه قسمت ۷ از فصل ۱۴ باب اسفنجی شلوار مکعبی بالاخره منتشر شد. این اپیزود که سیصدمین قسمت تاریخ سریال محسوب می‌شود از دو بخش با نام‌های Pl-1413 و In the Mood Feud تشکیل شده است. این قسمت هم درست مانند آنچه که در ۲۵ سال گذشته مشاهده شده فرمول همیشگی SpongeBob SquarePants را گسترش می‌دهد و با خلق صحنه‌های بامزه کاری می‌کند که باز هم از دیدن قسمت جدید باب اسفنجی لذت ببریم.

معرفی DLC باب اسفنجی برای نسخه بدراک ماینکرفت

بخش اول این اپیزود که PL-1413 نام دارد بازهم با مفهوم سفر در زمان درگیر می‌شود. داستان این بخش از این قرار است که سندی یک محفظه جدید اختراع کرده؛ محفظه‌ای که هرآنچه داخلش بگذارید می‌تواند تا ۲۰۰۰ سال زنده بماند و پس از آن دنیای آینده را ببیند. در حین رونمایی از این اختراع مهم آقای خرچنگ یک همبرگر خرچنگی را هم داخل محفظه می‌گذارد تا آیندگان طعم این همبرگر را از یاد نبرند. پلانکتون هم که مثل همیشه به دنبال فرمول همبرگر خرچنگی است به سمت داخل محفظه می‌رود و از قضا فرمول ساخت را هم به دست می‌آورد. منتها آقای خرچنگ در حرکتی بامزه در محفظه را می‌بندد تا پلانکتون در آن گیرد کند و ۲۰۰۰ سال بعد بیدار شود.

پلانکتون هم بالاخره پس از ۲۰۰۰ سال به هوش می‌آید و فکر می‌کند که قرار است با فرمول همبرگر خرچنگی دنیا را به تسخیر خود درآورد. منتها از شانس بد این شخصیت در دوران آینده تمام مردم فرمول همبرگر خرچنگی را می‌دانند و دانستن آن نفعی برای پلانکتون ندارد. او هم که می‌بیند ماندن در آینده به هیچ دردی نمی‌خورد از سندی می‌خواهد که او را به زمان خودش بازگرداند. سندی هم همین کار را انجام می‌دهد؛ منتها حافظفه او را پاک می‌کند تا پلانکتون دوباره فرمول همبرگر خرچنگی را از یاد ببرد و به نقطه ابتدایی برگردد.

الاغ دریایی موجودی است که دیدن آن خالی از لطف نیست

بخش دوم قسمت جدید باب اسفنجی شلوار مکعبی که In the Mood to Feud نام دارد بازهم پای شخصیت پلانکتون را به داستان باز می‌کند. در این بخش باب یک دعوتنامه از سوی دو شخصیت نارلین و نوبی دریافت می‌کند که در طی آن از باب اسفنجی می‌خواهند در مراسم سالانه برداشت عروس دریایی شرکت داشته باشد. باب هم که نمی‌تواند از قید اینجور دعوت‌ها بگذرد خیلی سریع پاتریک و سندی را بر می‌دارد و سوار بر یک واگن به حرکت می‌افتد. منتها باید بدانید چیزی که این واگن را جا به جا می‌کند یک الاغ است که به شخصیت نارلین تعلق دارد.

این الاغ در نگاه اول بدون ایجاد دردسر خاصی باب، سندی و پاتریک را به سمت محل برگزاری مراسم برداشت عروس دریایی می‌برد. منتها در این میان الاغ مذکور درست از بین زمین متعلق به خانواده پلانکتون رد می‌شود و از آنجا عبور می‌کند. در ابتدا مشکلی به وجود نمی‌آید، اما درست در زمانی که مراسم برداشت به اتمام می‌رسد مصائب تازه شروع می‌شوند و اوج می‌گیرند.

اپیزودهای ویژه باب اسفنجی به مناسبت ۲۵ سالگی این سریال معرفی شدند + ویدیو

پس از اتمام مراسم خانواده پلانکتون که حسابی از دست الاغ نارلین ناراحت و عصبی هستند تصمیم می‌گیرند کمی خرابکاری کنند. بدین ترتیب سندی، پاتریک و باب ناظر دعوایی می‌شوند که میان خانواده پلانکتون‌ها و ناروال‌ها شکل می‌گیرد و ظاهرا به همین سادگی هم به اتمام نمی‌رسد. نظر شما در مورد قسمت جدید باب اسفنجی شلوار مکعبی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فینال بزرگترین تورنمنت کالاف دیوتی موبایل ایران؛ تبلت گیمینگ برای بینندگان

پس از چند روز مسابقات نزدیک و نفس‌گیر، بالاخره نوبت به فینال سومین دوره بزرگترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد