معرفی سایت خبرگزاری حوزه صنعت پتروشیمی فراز انرژی :: دنیای سریال

فراز انرژی خبرگزاری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که می توانید آخرین اخبار و تحلیل های اختصاصی انرژی را از این سایت دنبال کنید.

این خبرگزاری شامل شبکه های اجتماعی مختلف همچون، فیسبوک، توییتر، تلگرام و اینستاگرام می باشد. و گروه واتساپی بسیار پربار از صنعت را می توانید با فراز انرژی تجربه کنید.

این خبرگزاری چشم انداز در اعتلای صنعت پتروشیمی را برای خود ترسیم کرده است. در زمینه های کلی پتروشیمی و نفت و گاز فعالیت خواهد کرد. گزارشات اختصاصی تصویری در نگارخانه فراز انرژی و ویدئو کلیپ های اختصاصی از فراز TV را خواهید داشت.

همچنین قسمت متنوع و جذاب توییت ها را داریم که بسیار متنوع و جذاب می باشد. قسمت پربار سایت بررسی و ارزیابی عملکردهای سالیانه و ماهیانه پتروشیمی های ایران میباشد.

اینفوگرافیک های متنوع و بسیار عالی از صنعت پتروشیمی را با کیفیت عالی و فایل های متنوع خواهید داشت. یادداشت های اختصاصی در جهت پیشرفت صنعت مخصوصا پتروشیمی در فراز انرژی بخوانید.

قیمت های بروز محصولات پتروشیمایی در فراز انرژی آپدیت می شود. انتصابات و خبرهای داع انتصابی حوزه صنعت را با سریعترین زمان از فراز انرژی دریافت کنید.

پیام های مناسبتی روابط عمومی های پتروشیمی ها و همچنین پیام های مدیران عامل حوزه انرژی را در فراز انرژی خواهید دید. در کدال شما مجمع های پتروشیمی ها و افشای اطلاعات پتروشیمی را بصورت اختصاصی از فراز انرژی خواهید داشت.

با فراز انرژی از استخدامی ها و فرصت همکاری حوزه نفت گاز و پتروشیمی جا نمانید. با شبکه های اشتراک ویدئو یوتیوب آپارات و نماشا آخرین کلیپپ های صنعت را ببنید و لذت ببرید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ببینید| صحبت‌های جالب همسر رعنا آزادی‌ور درباره بازیگری او

مهدی پاکدل می‌گوید: گاهی من هم تعجب می‌کنم که رعنا بدون تمرین روی من چطور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *