معرفی بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال

محبوبیت ارز دیجیتال هر روز بیشتر در مرکز توجه کاربران اینترنت قرار می‌گیرد. این محبوبیت با سودی که ایردراپ‌هایی مانند ناتکوین و همستر به کاربران خود دادند همواره روبه‌افزایش است. اما همان‌طور که می‌دانید سود‌ قابل دریافت از ارز دیجیتال خیلی بیشتر از چیزی است که یک ایردراپ می‌تواند به شما بدهد. در نتیجه قطعاً از اهمیت یادگیری ترید کردن جهت کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال هم آگاه هستید. برای این منظور منابع مختلفی وجود دارند که یکی از آن‌ها یوتیوب است. در ادامه قصد داریم در کنار هم با چند مورد از بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال آشنا شویم.

آموزش ارز دیجیتال را از کجا شروع کنم؟

قبل از بررسی بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال پیشنهاد ما این است که از منبعی برای یادگیری انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد. مکتب خونه یکی از مجموعه‌های آموزش مجازی ارز دیجیتال است که خدمات زیر را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

مرجع کامل و جامع آموزش ارزهای دیجیتال + اعطای گواهینامه معتبر

 

  • گواهینامه معتبر تأیید مهارت
  • خدمات منتورینگ
  • تالار گفتگو
  • آموزش پروژه محور
  • ارائه تمرینات و آزمون‌ برای کسب مهارت بیشتر
  • تسهیل استخدام با تأیید مهارت شما در رزومه ساز جاب‌ویژن

بهترین کانال یوتیوب آموزش ارز دیجیتال

پس از توصیه‌های اولیه میریم سراغ اصل موضوع. با این که آموزش ارز دیجیتال در مکتب خونه به صورت حرفه‌ای و کاملاً رایگان وجود دارد، شاید نتوانسته باشید با دوره‌های این مجموعه ارتباط لازم را برقرار کنید. در ادامه ۵ نمونه از بهترین کانال‌های یوتیوب فارسی آموزش ارز دیجیتال را معرفی می‌کنیم.

دوره کوتاه برای آشنایی اولیه کانال Crypto farsi

اولین دوره‌ای که قصد معرفی آن در ادامه مبحث بهترین کانال یوتیوب آموزش کریپتو را داریم یک دوره بسیار کوتاه ۳ جلسه‌ای است. این دوره در سه بخش زیر آموزش داده می‌شود.

  • شناخت و انتخاب بهترین صرافی ایرانی برای ارز دیجیتال
  • شناخت کیف پول معتبر و باز کردن حساب در آن
  • آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به کیف پول

این مینی دوره مناسب افرادی است که هیچ دانشی در مورد ارز دیجیتال ندارند. در واقع با این آموزش قدم‌های اولیه را برای ورود به این بازار پرسود برمی‌دارید. برای کسب مهارت بیشتر، توصیه می‌کنیم پس از اتمام این دوره یکی از دوره‌هایی که در ادامه معرفی می‌‌شود را شروع کنید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید رمز ارز در کوینکس – راهنمای کامل برای مبتدیان

دوره آموزش صفر تا معامله در کانال Amozeshetrade

دوره دوم در لیست بهترین کانال‌های یوتیوب ارز دیجیتال «آموزش ترید» نام دارد. این کانال متعلق به سایت «آموزش ترید» است که با دامنه ir در حال فعالیت است. مدرس دوره علی اکبری نام دارد. در این دوره ابتدا با بازارهای مالی و ماهیت ارز دیجیتال آشنا می‌شوید. در ادامه در یک فصل آموزش تحلیل تکنیکال را خواهید دید. در نهایت پس از کسب دانش کافی برای این که بتوانید دانش خود را به مهارت تبدیل کنید مسیر شروع معامله آموزش داده می‌شود.

آموزش مبتدی تا پیشرفته ارز دیجیتال در کانال Soroosh School

سروش اوسیوند یک محقق و فعال در حوزه‌های تکنولوژی، کریپتو کارنسی، بلاکچین و هوش مصنوعی است که شرکتی به نام خود «سروش» با همین زمینه‌های فعالیت تأسیس کرده است. دوره‌ای که در این بخش از آقای اوسیوند معرفی می‌کنیم برای افرادی مفید است که دانش اولیه معامله در بازار ارز دیجیتال و ترید را دارند.

آموزش تحلیل تکنیکال و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

 

در این آموزش تحلیل به روش پرایس اکشن را یاد می‌گیرید. در تحلیل پرایس اکشن تمرکز تریدر بر میزان عرضه و تقاضا است. کانال Soroosh School در زمره بهترین کانال‌های آموزش ترید ارز دیجیتال به زبان فارسی قرار دارد.

آموزش تحلیل پرایس اکشن در کانال Arz Digital

گزینه چهارم از لیست بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال هم یک دوره آموزش تحلیل پرایس اکشن است. مدرس دوره دکتر پاشا بود و شما را به طور کامل با معامله بر اساس عرضه و تقاضا آشنا می‌کند. آموزش تحلیل پرایس اکشن در کانال Arz Digital هم مانند مورد قبلی مناسب کسانی است که دوست را دارند با این روش تحلیل معاملات خود را انجام دهند اما مهارت و تجربه کافی در مورد آن ندارند.

دوره دنیای رمز ارز معین صادقیان در کانال Moin sadeghian

به عنوان مورد آخر لیست خود یک آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال در یوتیوب معرفی خواهیم کرد. این دوره با نام «دنیای رمز ارز» توسط یک کارشناس اقتصاد مجرب ایرانی به نام معین صادقیان طراحی و تولید شده است. ایشان در زمینه تدریس کسب‌وکار و سرمایه گذاری فعالیت دارند. در این دوره رایگان تمام روش‌های کسب سود از ارز دیجیتال تدریس می‌شوند.

مطالب ارائه شده در این کانال در منابع فارسی وجود ندارند. آقای صادقی ارز دیجیتال را به زبانی ساده و کاملاً صریح و قابل فهم آموزش می‌دهد. همچنین اگر سؤالی در روند آموزش داشتید در بخش کامنت‌های کانال پاسخگو خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید ارز دیجیتال در رمزینکس به صورت گام به گام

کانال آموزش فارکس

اساتیدی که کانال آن‌ها را معرفی کردیم روش‌های تحلیل بازار مالی فارکس را هم به صورت تخصصی آموزش می‌دهند. کافی است که جستجوی خود را در یوتیوب با نام این افراد همراه کنید تا آموزش‌های مناسب و باکیفیت آن‌ها را پیدا کنید.

بهترین کانال‌های تحلیل ارز دیجیتال

بسیاری از فعالان ارز دیجیتال که در ابتدای راه هستند از کانال‌های تحلیل ارز دیجیتال برای کسب سود استفاده می‌کنند. شاید این کانال‌ها بتوانند درآمد شما را در این بازار افزایش دهند. اما اگر خودتان نتوانید این تحلیل‌ها را بررسی کنید ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. از این رو توصیه می‌کنیم در کنار فعالیت به کمک این کانال‌ها یادگیری را هم جدی بگیرید.

حرف آخر

بازار مالی ارز دیجیتال مانند تمام بازارهای مالی دیگر در صورت نداشتن دانش و مهارت شما را با چالش‌های بزرگی روبرو می‌سازد. در نتیجه بهتر است قبل از درگیر کردن سرمایه خود در این پلتفرم آموزش‌های لازم را دریافت کنید. در این مقاله ۵ کانال فارسی زبان که ارز دیجیتال را به صورت تخصصی آموزش می‌دهند معرفی کردیم. امیدواریم مسیر مناسب خود را برای ورود به این کسب و کار پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای جامع آموزش ثبت نام در ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال در مکتب خونه

اشاره کردیم که مکتب خونه از معتبر‌ترین مراجع آموزش مجازی ایران است. بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال به زبان فارسی را معرفی کردیم. اما همچنان پیشنهاد ما استفاده از دوره‌های آموزش ارز دیجیتال مکتب خونه است. مجموعه ما یکی از کامل‌ترین مراجع آموزش ارز دیجیتال در ایران به شمار می‌رود.

آموزش تحلیل فاندامنتال و سنتیمنتال ارزهای دیجیتال

نوشته معرفی بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش ارز دیجیتال اولین بار در مکتوب. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آموزش ثبت حسابداری ارزش افزوده

آموزش ثبت حسابداری ارزش افزوده از موضوعات بسیار مهم و حیاتی در حوزه حسابداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *