معرفی بهترین ویلن ها برای شوالیه تاریکی 4

تریلوژی شوالیه تاریکی در قسمت سوم خاتمه می‌یابد. به همین دلیل نولان علاقه‌ای به ساخت قسمت چهارم فیلم ندارد. بااین‌حال اگر به پایان فیلم دقت کنیم، متوجه می‌شویم جهان نولان پتانسیل زیادی برای ساخت قسمت چهارم دارد. چون حالا بلیک با بازی جوزف گوردون لویت باید از گاتهام محافظت ‌کند.

هنوز در گاتهام ویلن‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند در قسمت چهارم حضور پیدا کند. در این مقاله بهترین ویلن‌های فرضی برای شوالیه تاریکی ۴  و بهترین بازیگران برای ایفای این شخصیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

ریدلر با بازی لئوناردو دیکاپریو

قبل از اکران قسمت سوم شوالیه تاریکی شایعه شده بود ریدلر، ویلن بعدی فیلم است و این نقش را لئوناردو دیکاپریو بازی خواهد کرد. .بعدها این نقش را پل دینو در بتمن (۲۰۲۱) بازی کرد که مورد تحسین منتقدان و مردم واقع شد.

با‌این‌وجود هنوز تصور دی‌کاپریو در این نقش جذاب است. حتی ممکن است مانند لجر تمام توجه‌ بینندگان را به خود جلب کند. اما بعید است، دی‌کاپریو چنین نقشی را انتخاب کند؛ زیرا، او علاقه‌ای به فیلم‌های سوپرهیرویی ندارد. همچنین زمانی به تیموتی شالامه پیشنهاد داده بود که برای موفقیت هیچ‌گاه در فیلم‌های سوپرهیرویی بازی نکند.

هر چیزی که در مورد بتمن ۲ می‌دانیم؛ تاریخ انتشار، بازیگران و داستان احتمالی

بلک مسک با بازی گای پیرس

فن‌آرتی از بلک مسک

بلک مسک پس از خانواده فالکونی گنگسترترین دشمن بتمن به شمار می‌آید؛ زیرا او تمام المان‌ها و استریوتایپ‌های یک رئیس مافیایی را دارد. فقط ماسک‌زدنش کمی او را از واقعیت دور می‌کند. علاوه بر این، کاراکتر او شباهت زیادی با تونی مونتانا در اسکارفیس دارد. اولین‌بار این نقش را ایوان مک‌گرگور در پرندگان شکاری (۲۰۲۰) برعهده داشت. شخصیتی که او در فیلم به تصویر می‌کشید، بسیار بی‌ثبات و ضعیف بود. به‌طوری که ممکن است پس از پایان فیلم او را فراموش کنید.

حالا تصور کنید در قسمت چهارم بلک مسک به‌عنوان جانشین مارونی در گاتهام معرفی شود. چنین  دشمنی برای رابین که تجربه‌ کمی در زمینه محافظت از مردم گاتهام در مقابل خلافکاران دارد، بسیار چالش‌برانگیز و جذاب به نظر می‌رسد.

پنگوئن با بازی آلفرد مولینا

کالین فارل به‌خوبی نقش پنگوئن را در بتمن و سریال آینده این شخصیت بازی می‌کند. با‌این‌حال آلفرد مولینا پتانسیل زیادی برای ایفای شخصیت پنگوئن در نولان‌ورس دارد. همان‌طور که از او به‌عنوان یکی از بهترین ویلن‌های اسپایدرمن یاد می‌شود. حتما در این نقش نیز می‌درخشد. با‌این‌وجود پنگوئن فقط یک کله گنده مافیایی نیست. در واقع پنگوئن در کمیک‌ها و بازی‌های آرخام ارتباط خوبی با ویلن‌های دیگر بتمن مانند سالامون گراندی دارد؛ بنابراین، شکست‌دادن او سخت‌تر از بلک مسک است.

دث استروک با بازی استفان لنگ

برخی بهترین بازیگر برای ایفای نقش دث‌استروک را استفان لنگ می‌دادند؛ زیرا او معمولا نقش ژنرال‌های دیوانه و تشنه به جنگ را خوب بازی می‌کند، مانند نقش او در آواتار. در DCEU دث‌استروک (جو منگانیلو) حضور کوتاهی داشت. به همین خاطر با منحل‌شدن پروژه DCEU منگانیلو شانس خود برای درخشش در این شخصیت را از دست داد.

از نظر ظاهری لنگ شباهت زیادی با اسلید ویلسون دارد. به همین خاطر تصور لنگ در کاستوم دث‌استروک کار زیاد سختی نیست. در شوالیه تاریکی ۴ احتمالا  دشمن سختی برای رابین به شمار آید؛ زیرا، اسلید  تمام حرکات حریف خود را حین مبارزه پیش‌بینی می‌کند. سپس حمله می‌کند. از آنجایی که رابین در نولان‌ورس یک پلیس است. احتمالا به زمان زیادی برای شکست‌دادن اسلید احتیاج دارد.

در این قسمت از فیلم جنایت‌کاران می‌توانند دث‌استروک را برای کشتن رابین استخدام کنند. قبلا لنگ برای ایفای دث‌استروک در DCEU تست داده بود. اما روسای وارنر آن را نپسندیدند. با‌این‌حال الان شاید فرصت خوبی برای ایفای نقش دث‌استروک در DCU داشته باشد.

کریستینا ریچی در نقش هارلی کویین

کریستینا ریچی صداپیشه هارلی کویین در انیمیشن Batman: Caped Crusader محصول شبکه آمازون است. با‌این‌وجود در نولان‌ورس می‌تواند نسخه متفاوتی از هارلی کویین را بازی کند. نسخه‌ای که هیچ‌وقت جوکر را ملاقات کرده است. ولی او را می‌پرسد و از او الهام می‌گیرد.

پس از مارگو رابی تصور بازیگر دیگری برای هارلی کویین سخت است. تنها در حالتی که ریچی شخصیت باثبات‌تر، باهوش‌تر و پیچیده‌تری را در قسمت چهارم شوالیه تاریکی نشان دهد. در فیلم هارلی کوئین یک روانشناس است. پس از نظر روحی رابین را می‌تواند به چالش بکشاند.

جیک جیلنهال در نقش هاش

جیک جیلنهال زمانی برای ایفای شخصیت بتمن تست داده بود. ولی این نقش را به کریستین بیل باخت. به همین دلیل جیلنهال شناخت خوبی نسبت به بروس وین و بتمن دارد. پس پتانسیل بالایی برای ایفای نقش تامی الیوت ملقب به هاش دارد. الیوت دوست کودکی بروس وین محسوب می‌شود. او همیشه شیفته شخصیت و حادثه دردناک زندگی‌اش یعنی از دست‌دادن پدر و مادرش بود. به‌طوری که بعدها الیوت را به کشتن والدینش سوق داد تا بیشتر احساس کند شبیه وین است.

الیوت در کمیک‌ها یک جراح نابغه است. به همین دلیل با جراحی صورت خود را مانند بروس وین می‌کند. او این کار را به‌قدری ماهرانه انجام می‌دهد که خیلی‌ها او را با بروس وین اشتباه می‌گیرند. اگر هاش در شوالیه تاریک ۴ حضور داشت، با فیلم دارک و عمیقی مواجه می‌شدیم.

جارد هریس در نقش هوگو استرنج

هوگو استرنج یکی از دشمنان قدر نادیده بتمن محسوب می‌شود. با‌این‌حال اکثر گیمرها استرنج را از بازی بتمن: شهر آرخام می‌شناسند. در این بازی استرنج یکی از ویلن‌های اصلی بتمن بود. او در واقع نوعی روانپزشک است که از آزمایش‌کردن روی مجرمین و جنایت‌کاران ابایی ندارد. همیشه هم از هیپنوتیزم شدید بر روی سوژه‌هایش استفاده می‌کند. همچنین مانند هاروی دنت از نظر عملکرد خود را بهتر از بتمن می‌داند. به همین دلیل در نولان‌ورس می‌تواند به ویلن خوبی برای بلیک تبدیل شود.

کسی که با روش‌های خطرناک و غیرانسانی خود ترس را به جان مردم می‌اندازد. همچنین او جزو اولین کسانی است که هویت بتمن را کشف می‌کند و سعی می‌کند، هویت او را به بالاترین قیمت ممکن بفروشاند. جارد هریس انتخاب مناسبی برای هوگو استرنج  است؛ چون او قبلا نقش موریارتی را در شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها برعهده داشت؛ بنابراین، بازی بی‌نقصی در این کاراکتر می‌تواند ارائه دهد.

مستر فریز با بازی مارک استرانگ

مستر فریز را نمی‌توان یک ویلن صرف در نظر گرفت؛ زیرا، در جاهایی به بتمن کمک می‌کند و در جاهایی با او دشمن می‌شود. به همین دلیل کاراکتر پیچیده‌ای به شمار می‌آسد. با‌این‌وجود بیشتر دشمنی‌های مستر فریز با بتمن به تلاشش برای بیدارکردن همسرش برمی‌گردد. مستر فریز به دلیل یک حادثه آزمایشگاهی مجبور می‌شود، بدن خود را با لباس مخصوصی زیر صفر نگه دارد. ولی در این حادثه به همسرش آسیب بیشتری وارد می‌شود، به‌طوری که کامل منجمد می‌شود، سپس در خواب کرایوژنیکی فرو می‌رود.

بنابراین، مستر فریز برخلاف دشمنان بتمن علاقه‌ای به آشوب و جنایت ندارد. فقط از هر راهی برای زنده‌کردن همسر خود دریغ نمی‌کند. از نظر ظاهری مارک استرانگ شباهت زیادی با مستر فریز دارد. برای همین تماشای استرانگ در این شخصیت فوق‌العاده خواهد بود. شاید شانس بالایی نیز برای ایفای این شخصیت در فیلم‌های آینده DCU مثل  بتمن مت ریوز داشته باشد.

کنت برانا به عنوان رئیس محفل جغدها

محفل جغدها یکی از جدیدترین ویلن‌های است. این سازمان سری در ۲۰۱۱ معرفی شد. نوعی محفل اسرارآمیز که از ثروتمندترین و بانفوذترین افراد گاتهام تشکیل شده است. همچنین در دسیسه‌های زیادی مثل کشتن پدر و مادر بروس وین نقش داشته است. به‌شدت هم محتاطانه فعالیت می‌کنند. به‌طوری که بتمن زمان زیادی طول کشید تا به هویت این سازمان پی ببرد. این محفل یکی از قوی‌ترین جنگجویان را در اختیار دارد.

سربازهایی که مانند بتمن در شب با ماسک جغد حمله می‌کنند. کنت برانا در دو فیلم تنت و دانکرک با نولان همکاری داشته است. او را شاید از نقش خود پوآرو در جن‌گیری در ونیز بشناسید. در واقع اگر کاراکتر او در پوآرو و تنت را ترکیب کنید. احتمالا به کسی شبیه روسای محفل جغدها تبدیل شود. حضور چنین شخصیت و سازمانی باعث ایجاد اتفاقات هیجان‌انگیزی در قسمت چهارم شوالیه تاریک می‌شود.

پایان‌بندی فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد شخصیت‌ها را به طلسم بتمن دچار می‌کند

جمع بندی

اگر زمانی شوالیه تاریکی ۴ ساخته شود. شخصیت‌هایی مانند محفل جغدها، مستر فریز، هوگو استرنج و هاش پتانسیل بالایی برای ویلن‌شدن در این فیلم دارند. علاوه بر این، اگر کسانی به ترتیب مانند کنت برانا، مارک استرانگ، جارد هریس، استفان لنگ و جیک جیلنهال در این نقش‌ها بازی کنند. احتمالا با فیلم خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شدیم. نظر شما درباره قسمت چهارم شوالیه تاریکی چیست؟ آیا ساخت چنین فیلمی برای شما جذاب است؟

سوالات متداول

نولان‌ورس چیست؟ پسوند ورس از یونیورس یعنی جهان می‌آید. منظور جهانی است که کریستوفر نولان آن را خلق کرده است.

به غیر از جوکر چه کسانی بهترین‌ ویلن‌ بتمن به شمار می‌آیند؟ پس از جوکر شخصیت‌هایی مثل محفل جغدها، مستر فریز، هاش، هوگو استرنج و ریدلر جزو بهترین ویلن‌های بتمن هستند.

کرایوژنیک چیست؟ نوعی علم که به اثر دمای پایین بر روی موجودات زنده می‌پردازد.

منبع: screenrant


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @Weebhead

 

 

 

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین کدهای تقلب تاریخ سری جی تی ای

شاید سری جی تی ای بزرگترین فرنچایز تاریخ صنعت بازی باشد. Rockstar یک بازی ویدیویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد