معرفی بهترین صندلی های گیمینگ ایران و جهان

اگر عاشق بازی‌های ویدیویی هستید و مدت زمان طولانی پشت میز کامپیوتر یا لپ تاپ می‌نشینید؛ بهترین راهکار برای حفظ سلامت بدنی و راحتی شما، خرید صندلی‌های گیمینگ باکیفیت ایرانی و خارجی است. بهترین صندلی ایرانی گیمینگ شامل صندلی طبی C11O می‌شود. همچنین صندلی‌های گیمینگ مدل OCM 850 و MOCM 812 از منحصربه‌فردترین مدل‌های صندلی مخصوص بازی هستند. نکته مهم قبل از خرید صندلی گیمینگ توجه به ویژگی‌های صندلی مانند کیفیت ساخت، جنس روکش و پشتی صندلی، جنس بدنه و قابلیت تنظیم ارتفاع است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بهترین صندلی‌های گیمینگ ایرانی و خارجی پرداخته‌ایم.

بهترین صندلی گیمینگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای خرید صندلی گیمینگ باید علاوه‌بر قیمت میز گیمینگ و صندلی مخصوص بازی به ویژگی‌های مهمی مانند کیفیت ساخت، طراحی ارگونومیک، قابلیت تنظیم ارتفاع و جنس کفی و صندلی و فریم آن توجه کافی را داشته باشید. در ادامه به بررسی ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید صندلی گیمینگ به آن توجه کنید را برای شما شرح داده‌ایم:

  • کیفیت ساخت: کیفیت بالشتک‌های کمر، گردن و نشیمن صندلی گیمینگ باید بالا باشد تا در طی زمان دچار فرونشست نشود. همچنین رویه خارجی صندلی گیمینگ با‌کیفیت باید ضد‌تعریق و رنگ ثابت باشد.
  • طراحی ارگونومیک: نحوه طراحی و ساخت صندلی‌های گیمینگ باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی گیمر ساعت‌های طولانی روی آن می‌نشیند احساس خستگی نکند. صندلی گیمینگ باید از ستون فقرات و گردن شخص محافظت کامل را داشته باشد.
  • قابلیت تنظیم دسته و ارتفاع: صندلی گیمینگ ارگونومیک باید قابلیت تنظیم دسته و ارتفاع صندلی و بالشت‌های گردنی و کمری را داشته باشد تا راحتی شخص در زمان بازی ایجاد شود.
  • ابعاد صندلی: بهترین صندلی‌های گیمینگ امکان تغییر ابعاد در ارتفاع و زاویه را دارند. در واقع ابعاد صندلی گیمینگ را باید بتوان متناسب با فرم بدن گیمر تغییر داد.
  • جنس کفی و پشتی: بهترین جنس کفی و پشتی برای صندلی گیمینگ «وینیل»، «پلی اورتان» و «فوم سرد» است. همچنین بالشت‌های گردنی و کمری معمولا از جنس چرم ضدتعریق با قابلیت تنفس ساخته می‌شوند. برای ایجاد گردش هوا در ساخت این صندلی‌ها از توری‌های مخصوص استفاده می‌شود.
  • جنس فریم کفی و پشتی: ازآن‌جایی‌که اسکلت یا فریم صندلی مهم‌ترین نقش را در استحکام صندلی گیمینگ دارد، باید از جنس فلز مقاوم به همراه پلاستیک فشرده شده با‌کیفیت ساخته شود.
  • مقدار وزن قابل تحمل:
  • قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی: از آن‌جایی‌که قد افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است، صندلی‌های گیمینگ باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند.

کیفیت دسته، چرخ و پایه صندلی گیمینگ از نکات مهم دیگری است که هنگام خرید صندلی گیمینگ با‌کیفیت باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

صندلی گیمینگ طبی مدل C110 ؛ بهترین صندلی گیمینگ ایرانی

در ساخت صندلی گیمینگ طبی مدل C110 از ترکیب فلز و فایبرگلاس با دانسیته بالا استفاده شده است که باعث استحکام و مقاومت بالای بدنه صندلی گیمینگ C110 می‌شود. روکش خارجی این صندلی ضدتعریق است و برای گردش هوا بین بدن گیمر و صندلی از توری‌های مخصوصی در ساخت آن استفاده شده است.

صندلی ارگونومیک گیمینگ بلج قابلیت قفل تکیه‌گاه در حالت دلخواه را دارد. همچنین تنوع رنگی بسیار بالا این صندلی از دلایل دیگر محبوبیت آن نزد خریداران است. یکی دیگر از مزایای خرید صندلی گیمینگ از گروه تولیدی بلج داشتن مناسب‌ترین قیمت صندلی گیمینگ نسبت به کیفیت ساخت بالای آن است.

صندلی گیمینگ OCM 850؛ مجهز به پرکننده گودی کمر

صندلی گیمینگ ارگونومیک OCM 850 با هدف حفاظت از ستون فقرات و سلامت گردن برای گیمرهایی که ساعت‌های طولانی پشت میز می‌نشینند، طراحی شده است. قسمت پشتی این صندلی شگفت‌انگیز مجهز به پرکننده گودی کمر است. همچنین پشتی صندلی، OCM 850 برای جلوگیری از تعریق از تورهای مخصوصی ساخته شد. بسیاری از اجزا این صندلی امکان تنظیم ارتفاع را دارند تا هر فرد متناسب با آناتومی بدن خود از آن استفاده کند. این صندلی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود تا بتوان آن را به‌راحتی با میز کامپیوتر دیواری یا میز گیمینگ خود ست کنید.

صندلی گیمینگ MOCM 939؛ صندلی با امکان تنظیم انحنای کمر

صندلی گیمینگ MOCM 939 که مکانیزمی اتومات دارد از روکش کفی چرم و روکش پشتی با جنس مش ساخته شده است. با داشتن این صندلی منحصربه‌فرد علاوه‌بر امکان تنظیم ارتفاع، امکانات دیگری مانند تنظیم انحنای کمر و زاویه پشتی گردنی نیز وجود دارد. جنس بدنه صندلی گیمینگ MOCM 939 از فلز بادوام است که باعث افزایش طول عمر صندلی می‌شود.

صندلی گیمینگ MOCM 812؛ صندلی با دو نوع روکش کفی

صندلی گیمینگ MOCM 812 به‌گونه‌ای طراحی شده است که براساس فرم بدن شخص حالت می‌گیرد تا فرد هنگام نشستن طولانی مدت دچار درد و آسیب‌های فیزیکی نشود. همچنین این صندلی در دو جنس کفی چرمی و پارچه‌ای قابل‌سفارش است. امکان تنظیم ارتفاع صندلی گیمینگ MOCM 812 فراهم است تا هر فرد براساس براساس قد خود ارتفاع آن را تنظیم ‌ کند. همچنین صندلی گیمینگ MOCM 812 برای حفاظت از مهره‌های گردن، بالشتک گردنی دارد.

ارگونومیک‌ترین صندلی‌های گیمینگ را از بلج خریداری کنید

کیفیت ساخت بالا، طراحی ارگونومیک، ساخت کفی و پشتی صندلی با مرتیال‌های مرغوب و قابلیت تنظیم صندلی از ویژگی‌های یک صندلی گیمینگ باکیفیت است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. بهترین صندلی گیمینگ ارزان مدل C110 از گروه تولیدی بلج است. همچنین بهترین صندلی‌ گیمینگ 2023 مانند صندلی گیمینگ OCM 850 و MOCM 812 توسط برند نیلپر ساخته شده‌اند. برای خرید بهترین صندلی‌های گیمینگ ایرانی و سایر وسایل مانند میز گیمینگ به فروشگا‌های معتبری مانند بلج مراجعه کنید.

فروشگاه بلج امکان خرید اقساطی و نقدی محصولاتی مانند صندلی گیمینگ را فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه با فراهم کردن امکان بازدید حضوری و پرداخت در محل تجربه خریدی منحصربه‌فرد را برای مشتریان خود به وجود آورد. علاوه‌بر این، فروشگاه بلج محصولات باکیفیت خود را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در جهان و در ایران چه کسانی هستند؟

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین عناوین شوتر اول شخص طرفداران زیادی از رده‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد