معرفی بهترین بازی‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی: کابوس در بیکینی باتم

در این قسمت از مجموعه مقالات باب اسفنجی به سراغ اثری می‌رویم که به شما اجازه می‌دهد از وسایل نقلیه استفاده کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی که SpongeBob SquarePants: Creature From the Krusty Krab نام دارد علاوه بر خود باب دو شخصیت قابل کنترل دیگر را هم به گیمر می‌دهد و آن‌ها را به یک دنیای کابوس‌وار می‌فرستد.

تا به حال بازی‌های مختلفی با محوریت فرنچایز باب اسفنجی شلوار مکعبی درست شده که هر یک از آن‌ها سعی می‌کنند به نوع خود از عناصر نمادین این مجموعه کمک بگیرند. هرچند که تعدادی از این ایده‌ها به شکست می‌خورند و اثر سرگرم کننده‌ای از آب در نمی‌آیند، اما یک سری ویدیو گیم‌های موفق هم در این متولد می‌شوند. بازی SpongeBob SquarePants: Creature From the Krusty Krab یکی از آثاری است که در گروه دوم قرار می‌گیرد و می‌تواند تجربه مفرح و لذت بخشی را ارائه دهد.

معرفی بهترین بازی‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی: در اعماق شهر گمشده آتلانتیس

نکته جالبی که در «موجودی از رستوران خرچنگی» وجود دارد، به تعداد شخصیت‌های قابل کنترل آن باز می‌گردد. شما می‌توانید در این بازی علاوه بر خود باب اسفنجی کنترل دو شخصیت پاتریک و حتی پلانکتون را هم به دست بگیرید؛ سه شخصیتی که به دل نسخه ترسناک و کابوس‌واری از بیکینی باتم می‌زنند. این بازی که شامل عناصر پلتفرمینگ می‌شود شما را به سمت موقعیت‌های کابوس گونه‌ای می‌فرستد که در طی آن شخصیت‌ها و محیط‌های فوق‌العاده عجیب و غیرقابل انتظاری می‌بینید. اما نکته جالب این است که Creature From the Krusty Krab امکان سوار شدن به یک سری وسایل نقلیه را می‌دهد که یک سری از آن‌ها قابلیت پرواز کردن در هوا را هم دارند؛ قایق‌های مختلفی که باید از آن‌ها برای کشتن دشمنان اهریمنی کمک بگیرید.

این بازی به شما اجازه رانندگی با وسایل نقلیه را می‌دهد

راستی لازم به ذکر است که پورت‌های مختلف این بازی توسط استودیوهای متفاوتی درست شده‌اند. درست مانند آنچه که در بازی SpongeBob’s Atlantis Squarepanties داشتیم استودیو Blitz Games نسخه پلی استیشن ۲ و نینتندو وی را برای عهده داشت و استودیو WayForward Technologies هم به توسعه نسخه نینتندو دی اس و پی سی پرداخت. این استودیوها در مورد بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی: موجودی از رستوران خرچنگی کار خوبی انجام دادند تا وجهه متفاوتی از بیکینی باتم را ببینیم؛ وجهه‌ای که آدم را به یاد فیلم‌های ترسناک روانشناختی می‌اندازد. در این وسط لبخند همیشگی خود باب به جای اینکه مانند حالت عادی دلنشین باشد، بیش‌تر یک حال و هوای ترسناک را القا می‌کند.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم بازی مورد بحث امکان استفاده از وسایل نقلیه هوایی و زمینی را هم به گیمر می‌دهد. اما علاوه بر دو بخش مربوط به قایق‌سواری، این بازی شامل مراحل پلتفرمینگ و رمپیجینگ هم می‌شود که در کنار یکدیگر تنوع و جذابیت قابل قبولی به گیم‌پلی می‌دهند. اگر منظور از مراحل رمپیجینگ را متوجه نشدید باید بگوییم که در این دست از مراحل بازی کنترل یک نسخه بزرگ و ترسناک از پلانکتون را به دست می‌گیرید و می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های منحصر به فرد او هرآنچه که بر سر راه خود می‌بینید را خراب کنید.

بازسازی شخصیت‌های الدن رینگ در قالب شخصیت‌های باب اسفنجی

راستی جالب است بدانید که بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی: موجودی از رستوران خرچنگی قهرمان‌های داستان را در مقابل نسخه اهریمنی خودشان هم قرار می‌دهد. برای مثال پاتریک در یکی از قسمت‌های بازی باید تلاشش را به کار بگیرد تا بتواند در مقابل نسخه اهریمنی و شرور خود با نام Dreaded Patrick قرار گیرد. تمامی این قضایا در کابوس‌های باب، پاتریک و پلانکتون رخ می‌دهند و با توجه به این موضوع هر چیزی که فکرش را هم نمی‌توانید کنید در این بازی به چشم می‌خورد و بر سر راه سبز می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *