معرفی بهترین بازی‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی: پیش به سوی نجات باب!

اگر به دنبال بهترین بازی‌های باب اسفنجی می‌گردید و دوست دارید شهر بیکینی باتم را در قالب یک ویدیو گیم ببینید، نباید بازی Drawn To Life: SpongeBob SquarePants Edition را از دست بدهید.

هنگامی که اولین قسمت باب اسفنجی شلوار مکعبی در سال ۱۹۹۹ از طریق شبکه نیکلودئون پخش شد کم‌تر کسی می‌توانست حدس بزند که این فرنچایز یک روز بتواند به این حد از محبوبیت برسد. پس از فیلم‌ها و سریال‌های اصلی و فرعی متعدد پای باب اسفنجی و دوستانش به مدیوم‌های دیگری هم باز شد تا شاهد این اسفنج زرد رنگ دوست داشتنی در نقاط دیگری از دنیای واقعی و دنیای سرگرمی باشیم.

در میان مدیوم‌هایی که پای باب اسفنجی به سمت آن باز شد بازی‌های ویدیویی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. صنعت ویدیو گیم در سالیان اخیر نسبت به سایر زمینه‌های سرگرمی گردش مالی بیش‌تری داشته و طبیعی است که شرکت‌های مختلف بخواهند از هر طریقی که شده وارد این دنیای پولساز و تاثیرگذار شوند. اما اگر طرفداران مجموعه مورد بحث بخواهند به تجربه بهترین بازی‌های باب اسفنجی بپردازند باید به سراغ چه آثاری بروند؟ آن هم در حالی که تا به حال ویدیو گیم‌های متعددی از SpongeBob SquarePants منتشر شده؟ در این مقاله به خصوص به معرفی یک بازی با نام Drawn To Life: SpongeBob SquarePants Edition می‌پردازیم.

بازی Drawn To Life که در سال ۲۰۰۸ به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو دی اس منتشر شد، ایده فوق‌العاده جذابی دارد. این بازی به جای اینکه کنترل یکی از شخصیت‌های معروف شهر بیکینی باتم را به گیمر دهد، می‌گذارد او شخصیت اورجینال خود را خلق کند و از طریق این کاراکتر شخصی‌سازی شده به ماجراجویی بپردازد. نکته جالب دیگری که درباره این اثر وجود دارد این است که داستان آن با یکی از قسمت‌های معروف سریال پیوند می‌خورد و وقایع آن را دنبال می‌کند.

Drawn To Life: SpongeBob SquarePants با وجود اینکه برای Nintendo DS منتشر شده بود، اما امکان تجربه آن از طریق موبایل هم وجود دارد

شخصیت دودل‌باب (DoodleBob) که توسط یک مداد جادویی کشیده می‌شود، در واقع نسخه اهریمنی شخصیت اصلی داستان است؛ شخصیتی که اولین بار در قسمت FrankenDoodle با وی آشنا شدیم. حال در طی وقایع این اثر که در لیست بهترین بازی‌های باب اسفنجی به آن می‌پردازیم، دودل‌باب موفق می‌شود باب اسفنجی را بدزدد و او را به گروگان بگیرد. در این میان پاتریک و یک شخصیت اورجینال که توسط خود گیمر خلق می‌شود وظیفه دارند به دنبال باب بگردند تا بتوانند او را از دست دودل‌باب نجات دهند.

بازی Drawn To Life: SpongeBob SquarePants Edition از مداد کنسول Nintendo DS استفاده می‌کند تا گیمر بتواند برای گذر از موانع از آن کمک بگیرد. به عبارتی دیگر شما با کشیدن اشکال مختلف با مداد این کنسول از پس موانع رد می‌شوید تا بتوانید به هدف نهایی که پیدا کردن خود باب باشد برسید. هرچند که بازی مورد بحث ایده نسبتا ساده‌ای دارد و زیاد درگیر پیچیدگی‌ها نمی‌شود، اما به خاطر خلاقیت خود در استفاده از مداد نینتندو دی اس و طراحی مراحل می‌تواند فوق‌العاده جذاب و لذت‌بخش ظاهر شود.

راستی با وجود اینکه بازی مذکور به طور انحصاری برای کنسول نینتندو منتشر شد، اما در حال حاضر می‌توان آن را روی موبایل‌های هوشمند هم تجربه کرد. نظر شما درباره بهترین بازی‌های باب اسفنجی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *