معرفی بازی موبایل Creatures of the Deep | در میان دریا‌ها

اگر علاقه‌مند به ماهیگیری هستید بازی Creatures of the Deep بازیکنان را غرق دنیای خود می‌کند که باید در آن مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف را انجام دهید.

بازی‌های تفننی یا به اصطلاح کژوال جزو آن دسته‌ از آثاری هستند که همواره سعی دارند بازیکنان را در هرموقعیتی سرگرم کنند. برخی از این آثار مانند Subway Surfers می‌توانند پای ثابت تجربه کاربران باشند و برخی دیگر نیز به‌خاطر نبود خلاقیت در گیم‌پلی و به‌‌طور کلی تجربه بازی خیلی سریع فراموش می‌شوند. حال در این مقاله از زومجی به سراغ یک بازی کژوال جذاب به‌نام Creatures of the Deep می‌رویم که بازیکنان در در نقش یک ماهیگیر در یک دریای وسیع قرار می‌دهد که باید با دریافت مأموریت به سراغ چالش‌های مختلفی بروند. با معرفی کامل این بازی همراه ما در زومجی باشید.

بازی با نمایی از یک دریای بزرگ آغاز می‌شود، جایی که بازیکنان در نقش یک صیاد در درون یک قایق کوچک قرار دارند. در این موقعیت بازیکنان باید با پارو زدن در این دریا به صید ماهی بپردازند که البته برای اینکه این کار هدفمندتر شود می‌توانند به سراغ قایق باری بروند و گرفتن مأموریت از آن علاوه‌بر ماهیگیری، مأموریت‌های محول شده برای گرفتن پول را نیز انجام دهند. هر یک از این مأموریت‌ها چالش‌های خاص خود را دارند؛ به‌عنوان مثال در یک مأموریت باید در منطقه‌ای به‌خصوص از دریا، یک نوع ماهی مانند دلقک ماهی را صید کنید که کمی نیازمند به صبر و دقت است. جزیره‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بازی هستند؛ بازیکنان پس انجام یکی از فعالیت‌ها می‌تواند با قرار گرفتن درکنار یک جزیره که یکی هلی‌کوپتر نیز درکنار آن قرار دارد به محل سکونت خود بازگردند و مشغول دیگر فعالیت‌ها شوند.

یکی از نکات جالب بازی تماشای فعالیت دیگر بازیکنان در دریا است که می‌توانید با قرار گرفتن درکنار آن‌ها جزئیات مختلفی از آن‌ها را مشاهده کنید

در محل سکونت که درواقع یک جزیره دیگر است بازیکنان می‌توانند صیدهای خود را بفروشند و همچنین آن جزیره را با موارد مختلف مانند فروشگاه ابزار، تعمیرگاه و موارد دیگر گسترش دهند. همچنین با کسب امتیاز و پول لازم می‌توان وارد دریا‌ها و جزیره‌های دیگر شد که هر یک چالش‌هایی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهند. در درون بازی یک موبایل نیز در اختیار دارید که یک سری کارها مانند دفترچه راهنمای ماهی‌ها و رده‌بندی بازیکنان را مشاهده کنید. یکی از نکات جالب بازی تماشای فعالیت دیگر بازیکنان در دریا است که می‌توانید با قرار گرفتن درکنار آن‌ها جزئیات مختلفی از آن‌ها را مشاهده کنید.

گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد؛ زمانی‌که می‌‌خواهید در دریا حرکت جابه‌جا شوید تنها باید دکمه مشخص شده را بچرخانید و زمانی‌که می‌خواهید ماهگیری کنید با مشخص کردن یک نقطه، قلاب پرتاب می‌شود و باید در لحظه مناسب قسمتی از صفحه‌نمایش را نگه دارید تا ماهی گرفته شود. در موقعیتی از بازی پیش می‌آید که چوب ماهگیری شکسته می‌شود و باید به محل سکونت خود بازگردید و با پرداخت مبلغی پول آن را تعمیر و در صورت نیاز یک چوب ماهیگیری جدید را خریداری کنید. در مجموع بازی Creatures of the Deep یک اثر بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می‌تواند تا مدت‌ها به یک عضو ثابت در موبایل کاربران تبدیل شود.

گرافیک و طراحی هنری بازی به واسطه فضای دریایی که دارد پررنگ و لعاب است و همین موضوع باعث ایجاد حس آرامش در بازیکنان می‌شود. درکنار این موضوع موسیقی و افکت‌های صوتی بازی کار خود را به بهترین شکل ممکن در انتقال حس و حال دریایی به بازیکنان انجام می‌دهند. بازی Creatures of the Deep هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجریه یک بازی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Creatures of the Deep


منبع: https://www.zoomg.ir/game-articles/369883-creatures-of-the-deep-mobile-game/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آنچه باید در مورد Star Wars Outlaws بدانید

بازی Star Wars Outlaws مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است. در ابتدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد