معامله سلستیا در کف قیمتی ۶ ماهه! منتظر ریزش بیشتر TIA باشیم یا صعود آن؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال سلستیا (TIA) از ابتدای ماه ژوئن به طور پیوسته در حال کاهش بوده و یک کانال نزولی در چارت آن تشکیل شده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت این توکن طی ۳۰ روز گذشته با ۲۸.۷ درصد کاهش به ۶.۵۷ دلار رسیده است. به این ترتیب، این آلت‌کوین در حال حاضر در سطوحی معامله می‌شود که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۳ مشاهده شده بود.

قیمت این توکن پس از ثبت سقف ۳۰ روزه در تاریخ ۲۹ می (۱۰.۷۶ دلار) به صورت مداوم نزولی بوده که از وجود فشار فروش پایدار حکایت دارد. در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن در سطح ۲۵.۸ قرار دارد که فروش شدید این دارایی توسط معامله‌گران را تأیید می‌کند.

علاوه بر این، با کاهش قیمت TIA، شاخص سود باز معاملات آتی آن نیز با ۴۱ درصد کاهش نسبت به ابتدای ماه ژوئن، به ۷۶.۰۶ میلیون دلار سقوط کرده است. این رقم آخرین بار در نوامبر ۲۰۲۳ مشاهده شده بود.

ر همین حال، اندیکاتور آرون (Aroon) سلستیا هم قدرت روند نزولی فعلی را تایید می‌کند. در زمان نگارش این خبر، این اندیکاتور در سطح ۹۲.۶۶ درصد قرار دارد.

نزدیک‌ بودن این رقم به ۱۰۰ به معنی قوی‌ بودن روند نزولی است.

همچنین، در اندیکاتور حرکت جهت‌دار (DMI)، شاخص مثبت (آبی) زیر شاخص منفی (نارنجی) قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط نزولی بازار است.

چنانچه روند نزولی ادامه پیدا کند، قیمت TIA ممکن است تا ۶.۰۲ دلار کاهش یابد. برعکس، در صورت تغییر شرایط، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۷.۰۹ افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته معامله سلستیا در کف قیمتی ۶ ماهه! منتظر ریزش بیشتر TIA باشیم یا صعود آن؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *