معاملات ETFهای اسپات اتریوم به طور رسمی در ایالات متحده آغاز شد

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، معاملات ETFهای اسپات اتریوم به طور رسمی از امروز آغاز شد. این دومین ETF مبتنی بر رمزارز در ایالات متحده پس از عرضه بیت کوین در ژانویه سال جاری است. با توجه به اینکه راه‌اندازی محصولات مرتبط با بیت کوین لحظه‌ای تاریخی برای بازار کریپتو بود، بسیاری امیدوارند که اتریوم نیز بتواند موفقیت آن را تکرار کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اجازه داد پرونده‌های S-1 در روز دوشنبه رسمی شود، که آخرین چراغ‌ سبز برای عرضه محصولات بود. طبق داده‌های قیمت از بیت پین، همراه با راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم، قیمت این دارایی به 3,500 دلار نزدیک شده است.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) درباره روزی تاریخی برای ارزهای دیجیتال صحبت کرد. همزمان با شروع معاملات ETF اتریوم، آرمسترانگ این رویداد را «گام بزرگ دیگری برای شفافیت نظارتی» در ایالات متحده نامید و عقیده دارد که این تأییدیه به این معنی است که اتریوم دیگر «اوراق بهادار» نیست.

هشت صادرکننده قرار است که ETFهای اسپات اتریوم را ارائه دهند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به گری اسکیل، فرانکلین تمپلتون، فیدلیتی، بیت وایز و اینوسکو نام برد.


خرید و فروش آسان اتریوم در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید اتریوم

شش تا از این صندوق‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند، صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس را به‌عنوان متولی خواهند داشت. با این حال، VanEck و Fidelity هر دو رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. اولی از Gemini استفاده می‌کند، در حالی که فیدلیتی خود حضانتی را انتخاب کرده است.

اکنون، همه نگاه‌ها به این است که این محصولات سرمایه‌گذاری چگونه عمل خواهند کرد. در اوایل این ماه، توماس پرفیمو، مدیر اجرایی کراکن به بلومبرگ گفت که «ای‌تی‌اف یک موج بلند است که همه قایق‌ها را بلند می‌کند» با این حال، بعید است که به اوج بیت کوین برسد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هک حساب‌های مرتبط با دونالد ترامپ و تبلیغ توکن کلاهبرداری

اعضای خانواده دونالد ترامپ اخیرا قربانی یک حادثه هک شدند. این هکر کنترل حساب‌های شبکه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد