مشکل آب شرب پایدار روستاهای رزن به زودی مرتفع می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: برخی از روستاهای شهرستان در موضوع آب با مشکل مواجه هستند که برای آبرسانی پایدار به این روستاها خدمات‌رسانی و تلاش لازم صورت گرفته و مشکل آب شرب این روستاها برای همیشه در روزهای آتی مرتفع می‌شود.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه سوم مرداد ماه در بازدید میدانی  از پروژه‌های عمرانی روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: مشکل آب شرب چند روستای شهرستان در دستور کار قرار دارد، که در این رابطه چالش آب شرب روستاهای شهرستان با تامین لوله، آب و حفاری چاه جدید انجام شده است.

وی افزود: روستاهای شهرستان رزن در سه سال گذشته از امکانات خوبی همچون مسایل زیرساختی همچون برق، مسکن، راه های ارتباطی و مواصلاتی برخوردار هستند اما همچنان به خدمات‌رسانی بیشتری نیاز دارد.

فرماندار رزن بیان کرد: خط انتقال آب روستای خورونده عملیاتی شده است و همچنین بهسازی معابر و آسفالت روستای کهریز بغازی نیز در حال انجام است.

غفاری آثار خاطرنشان کرد : با تخصیص اعتبارات مشکلات بهسازی و آسفالت تمامی روستاهای شهرستان برطرف  و آسفالت خواهند شد.
وی با اشاره به حوزه آب شرب شهرستان، بیان کرد: در حوزه آب شرب شهرستان شش چاه آب شرب حفر شده که با وارد مدار شدن این تعداد از چاه‌ها تمام مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان رزن مرتفع می‌شود.

غفاری آثار با بیان اینکه شهرستان رزن دارای ۸۴ روستاست که در دولت سیزدهم ۷۲ روستای شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۰۴ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده‌اند، تصریح کرد: هیچ زمانی به اندازه دو سال گذشته در تمامی حوزه‌ها در شهرستان رزن تا به این اندازه کار انجام نشده بود.

به گزارش ایسنا، مرکز خرید گندم روستای چایان، روند حفر کانال آب روستای قراکند، بهسازی معابر و آسفالت روستای کهریز بغازی، خط انتقال آب روستای خورونده از جمله مواردی بود که فرماندار رزن در سطح روستاها به صورت میدانی بازدید و نیز  مشکلات اهالی روستای جربانلو را بررسی کرد.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403050302202/مشکل-آب-شرب-پایدار-روستاهای-رزن-به-زودی-مرتفع-می-شود

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

امام جمعه ‌و فرماندار اسدآباد رأی خود را به صندوق انداختند

دقایقی پیش امام جمعه و فرماندار شهرستان اسدآباد برای حضور در چهاردهمین دوه انتخابات ریاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد