مشخص شدن زمان پرداخت سود سهام‌داران «بهران»

سهامداران حقیقی فاقد کدسجام نیز در مهرماه با مراجعه به شعب بانک صادرات و ارائه کارت ملی و کد بورسی سود سهام خود را دریافت می‌کنند. سود سبدها و صندوق های سرمایه‌گذاری طی مردادماه از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری فاقد کد سجام با درخواست کتبی تا پایان مهلت قانونی واریز خواهد شد.

سود سهامداران حقوقی دارای کمتر از یک‌درصد از سهام شرکت نیز طی مهرماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی دارای بیش‌از یک‌درصد سهام با درخواست کتبی و طی مهلت قانونی واریز خواهد شد.

همچنین آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت بهران، برای سال (دوره) مالی منتهی‌به آخرین روز سال ۱۴۰۲ منتشر شده است.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۸:۳۰ یکشنبه مورخ ۱۷تیرماه در استان تهران، شهر تهران به آدرس تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر، هتل پارسیان استقلال، سالن دریای نور برگزار می‌شود، حضور به‌هم رسانند.

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی‌به آخرین روز از سال ۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره ازجمله دستورات این جلسه است.

برگه ورود به جلسه با ارائه کارت ملی برای اشخاص حقیقی یا قائم‌مقام قانونی، اصل وکالت‌نامه رسمی برای وکلای سهامداران و معرفی‌نامه معتبر به همراه کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی در همان روز برگزاری مجمع صادر می‌شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پادکست روزنامه دنیای خودرو – دوشنبه 4 تیر 1403

پادکست روزنامه دنیای خودرو – دوشنبه 4 تیر 1403 منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *