مشخصات کلیدی گوشی ردمی K70 Ultra فاش شد؛ مجهز به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس

پس از رونمایی و عرضه گوشی‌های ردمی K70 و K70 Pro از سوی شیائومی، این شرکت اکنون قصد دارد با معرفی گوشی ردمی K70 Ultra، این خانواده از محصولات خود را تکمیل کند. امروز نتایج بنچمارک Geekbench از این گوشی قدرتمند منتشر شد که بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را فاش می‌کند. گزارشی دیگر نیز که امروز در دسترس قرار گرفت به برخی از ویژگی‌های اصلی و کلیدی این گوشی اشاره دارد.

انتشار نتایج بنچمارک Geekbench از گوشی ردمی K70 Ultra نشان می‌دهد که به زمان معرفی و عرضه آن از سوی شیائومی بسیار نزدیک هستیم. این بنچمارک همچنین اطلاعاتی مهم و کلیدی از این گوشی هوشمند منتشر می‌کند و نشان می‌دهد که آن در پردازش دستورات و فرامین مختلف دارای چه میزان قدرتی است. دیگر گزارشی که امروز در دسترس قرار گرفت نیز مشخصات کلیدی گوشی ردمی K70 Ultra را فاش می‌کند.

براساس گزارش Gsmarena، بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که گوشی ردمی K70 Ultra قرار است از تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس بهره ببرد و شیائومی برای آن 16 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است. سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS دیگر ویژگی‌هایی است که این بنچمارک به آن‌ها اشاره دارد. این گوشی هوشمند توانسته است در بنچمارک Geekbench و در بخش بررسی به صورت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 2218 و 7457 را بدست بیاورد. در این بنچمارک اعلام شده است که این گوشی قرار است با شماره مدل 2407FRK8EC عرضه شود.

شیائومی تاکنون تایید کرده که برای ردمی K70 Ultra استاندارد محافظتی IP68 را در نظر گرفته است و این گوشی از فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد. این استاندارد محافظتی سبب خواهد شد که این گوشی استحکام بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک داشته باشد. اما گزارش‌هایی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد این گوشی در پنج پیکربندی روانه بازار خواهد شد. حداقل 12 و حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم، حداقل 256 و حداکثر 1000 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در این پیکربندی‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که ردمی K70 Ultra دارای نمایشگر OLED با وضوح 1.5K خواهد بود و برای آن نرخ بروزرسانی 144 هرتزی نیز در نظر گرفته شده است. حافظه رم از نوع LPDDR5x، حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0، باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت، تراشه گرافیکی اختصاصی X7 و سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

شیائومی همچنین برای این گوشی دوربین اصلی سه‌گانه را در نظر گرفته است که از سنسور 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار این سنسور یک حسگر 8 و یک حسگر 2 مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. برای دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این گوشی جدید شیائومی در ماه جاری میلادی معرفی شود. با توجه به این موضوع در روزها و هفته‌های پیش‌رو اطلاعات و جزییات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تصاویری از مسعود پزشکیان؛ فوتسالیست قهاری که پاستورنشین شد + عکس

| ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ ۰۹:۱۰:۵۹ | | مسعود پزشکیان، منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری که سابقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *