مشخصات کامل گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو فاش شد

به تازگی تعدادی از منابع آگاه مشخصات کامل گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را در شبکه اجتماعی ویبو به فاش کره‌اند.

بنا به گزارش منابع آگاه، شیائومی قصد دارد از گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در ماه اکتبر سال جاری رونمایی کند. هر دو این گوشی‌ها اولین گوشی‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در جهان خواهند بود. طبق اطلاعات جدیدی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، مشخصات شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو قبل از عرضه به بیرون درز کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات افشا شده هر دو گوشی می‌اندازیم.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی ۱۵ یک گوشی پرچمدار با جثه جمع و جور مجهز به نمایشگر OLED تخت ۶.۳۶ اینچی با وضوح ۱.۵K خواهد بود، در حالی که شیائومی ۱۵ پرو با جثه بزرگتر دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی OLED و پشتیبانی از وضوح ۲K خواهد بود. لازم به ذکر است هر چهار طرف نمایشگر اندکی خمیدگی خواهند داشت. همچنین نرخ نوسازی هر دو صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز بوده و روشنایی ۱۴۰۰ نیت را در حالت روشنایی بالا (HBM) ارائه می‌دهند.

این گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بوده و از رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 پشتییبانی خواهند کرد. شیائومی ۱۵ دارای یک باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، نسخه پرو باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی سیم ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی ۱۵ دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و همچنین یک جفت سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H برای دوربین های اصلی و اولتراواید خواهد داشت. همجنین در قسمت پشتی یک دوربین تله فوتو JN1 سامسونگ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر تعبیه شده است.

شیائومی ۱۵ پرو نیز در قسمت پشتی خود دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50N، لنز ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 اولتراواید و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود. هر دو گوشی هوشمند با دارا بودن گواهی IP68 مجهز به اتصال ۵.۵G، بلندگوهای دوگانه و حسگر مادون قرمز می‌باشند. شیائومی ۱۵ مجهز به موتور خطی ۰۸۰۹B و یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال در صفحه نمایش خواهند بود، در حالی که ۱۵ پرو دارای موتور خطی محور x و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش خواهد بود.

لازم به ذکر است که این اطلاعات غیررسمی هستند و باید منتظر اطلاعیه رسمی شیائومی در این باره باشیم.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مشخصات سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد

افشاگری به نام Digital Chat Station جزئیات اولیه‌ای درباره‌ی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی S25 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد