مسابقات ماینکرفت چمپیون شیپ چه زمانی خواهد بود؟

مسابقات قهرمانی ماینکرفت (MCC) به Twitch Rivals بازمی‌گردد و سازندگان محتوای محبوب را در جنون مینی‌گیم‌های مبتنی بر حالت تیمی با یکدیگر درگیر خواهد کرد. مسابقات قهرمانی قرار است در TwitchCon 2024: Rotterdam در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ (یکشنبه ۱۰ تیر) برگزار شود و خود رویداد در ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تابستانی بریتانیا (BST) آغاز خواهد شد. این مسابقه با داشتن یک جایزه نقدی ۵۰۰۰۰ دلاری، ریسک رقابت را برای هر تیم شرکت‌کننده بالا می‌برد. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد این مسابقه ماینکرفت هنوز در حال اطلاع رسانی است، عوامل مسابقات در Noxcrew قبلاً حضور نیمی از تیم‌های شرکت کننده را تأیید کرده‌اند. بسیاری از سازندگان محتوا، یوتیوبرها و استریمرها و … نیز اعلام کرده‌اند که در این رویداد شرکت خواهند کرد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

شرکت‌کنندگان در مسابقات چمپیون شیپ ماینکرفت تاکنون مشخص شده‌اند

Yellow Yaks، یکی از ده تیم شرکت کننده در مسابقات ماینکرفت موسوم به Minecraft Championship Twitch Rivals 2

به شکل معمولی مسابقات ماینکرفت، پنج تیم اول برای مسابقات آتی Twitch Rivals در کنار افتتاحیه رسمی رویداد معرفی شده‌اند و حضور بسیاری از تولیدکنندگان محتوای محبوب و رقبای سابق تأیید شده است. دیگران هم اعلام کرده‌اند که شرکت خواهند کرد و منتظر اعلام رسمی تکلیف تیم از Noxcrew هستند. طبق گفته Noxcrew، تولیدکنندگان محتوای باقی‌مانده در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ به تیم‌های مربوطه خود ملحق خواهند شد. تنها چیزی که پس از آن باقی می‌ماند، این است که عوامل مسابقه لیست مینی گیم‌هایی را که تیم‌ها در آن رقابت خواهند کرد، تأیید کنند. آن‌ها باید اطلاعات دقیق از رویداد را بروز دهند که احتمالاً چند روز قبل از آغاز TwitchCon 2024: Rotterdam این اتفاق خواهد افتاد.

آموزش نحوه دانلود و فعال سازی شیدرهای Complementary برای ماینکرفت ۱.۲۱

مانند رویدادهای قبلی MCC، طرفداران می‌توانند در ساعت ۳ بعدازظهر به وقت تابستانی بریتانیا (BST) در توییچ، یوتیوب، و سایر رسانه‌ها برای تماشای مسابقه اقدام کنند. سازندگان محتوای مختلف نیز POV خود را از مسابقات پخش خواهند کرد. در مجموع، این مورد باید روشن شود که مسابقه MCC هیجان انگیز و به یاد ماندنی است و این واقعیت که در TwitchCon شاهد یک جایزه نقدی بزرگ هستیم، هیجان ماجرا را بیشتر می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *