مسئولان نظام برای رفع مشکلات مردم با وفاق و همدلی گام بردارند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد از خط قرمز نظام عبور کند، گفت: مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم با اتحاد، وفاق و همدلی گام بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۹ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: دولتی که در نظام جمهوری اسلامی روی کار می‌آید، موروثی و سلطنتی نیست بلکه براساس رای مردم پا به عرصه می‌گذارد و طبق قوانین نوشته شده و بر مبنای قانون اساسی پیش می‌رود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: همه دولت‌ها به جز دولت موقت با رای مردم روی کار آمده‌اند و مردم در موفقیت و شکست‌شان سهیم هستند.

فاطمی با بیان اینکه کسانی‌که امروز در جبهه دولت هستند باید قدردان و شاکر باشند، گفت: مسئولان جدید از این موقعیتی که مقام معظم رهبری، ملت و مجلس برایشان فراهم کردند، نهایت استفاده را ببرند و مردم را از تنگناها بیرون آورده و آرزوهای ملت را تحقق ببخشند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: افرادی که با این جبهه مساعد نیستند نگران نباشند، این اقدام را راه علاج و ترفندی برای خدمت به ملت بدانند چرا که براساس قانون و منویات مقام معظم رهبری تنظیم شده است.

فاطمی با بیان اینکه هیچ‌کس حق ندارد از خط قرمز نظام عبور کند، بیان کرد: مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم با اتحاد، وفاق و همدلی گام بردارند.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت شهید رئیسی، گفت: در جهت مسائل زیربنایی، مشکلات اقتصادی و جاده‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفت و معضلات زیادی از جمله مشکل آب حل شد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اندیشه‌های مقام معظم رهبری، گفت: قوانین در استان‌ها و شهرستان‌ها در حوزه‌ها و مسائل مختلف وضع شده است، بنابراین باید قوانین را رصد کنیم که در حین اجرا شدن به دیگر ارگان‌ها آسیب وارد نکند.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403060905263/مسئولان-نظام-برای-رفع-مشکلات-مردم-با-وفاق-و-همدلی-گام-بردارند

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد