مرگ حسین ابراهیمی بازیگر کهنه سوار در 30 سالگی+ عکس

حسین ابراهیمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. از مدرک تحصیلی و خانواده وی اطلاعاتی در دسترس نیست و مخاطبان او را با بازی در سریال کهنه سوار شناختند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی حسین ابراهیمی و سرنوشت وی را بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

سوابق هنری حسین ابراهیمی

ابراهیمی ابتدا “دستیار کارگردان” بود. او در سال ۷۷ با سریال “کهنه سوار” وارد عرصه بازیگری شد. وی در این مجموعه نقش “حسین” را برعهده داشت که علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد. پدر حسین که خود از کشتی‌گیران قدیمی و صاحب نام بود، به شدت مخالف ورود “حسین” به این رشته است. “حسین” به علت علاقه شدیدش نمی‌توانست از کشتی دل بکند؛ به همین خاطر و بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت‌نام می‌کند.

بازی در کنار بزرگانی مانند مرحوم “محمدعلی کشاورز” و “حمیده خیره آبادی” و بازیگران جوانی چون “آناهیتا همتی” و “کمند امیرسلیمانی” تجربه خیلی خوبی برای این بازیگر جوان بود.

حسین ابراهیمی بازیگر کهنه سوار

سریال “کهنه سوار” بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و “ابراهیمی” که نقش اصلی این مجموعه را برعهده داشت خوش درخشید. او غیر از این سریال در چند فیلم کوتاه که برای شبکه جام جم تولید شد نیز بازی کرد و قرار بود نقش تازه ای را در سریال “همسفر” به عهده بگیرد که متاسفانه قبل از بازی در آن از دنیا رفت.

ازدواج

از وضعیت تاهل حسین اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

علت درگذشت حسین ابراهیمی

ابراهیمی در سن جوانی و در ۳۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. او در سوم بهمن ماه ۱۳۸۵ به دلیل ایست قلبی درگذشت و در آن زمان بازیگران مطرح زیادی در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری او شرکت کردند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازیگر نقش وهب در مختارنامه پسر واقعی کارگردانه!+ عکس های پدر و پسر!

بازیگر نقش وهب در مختارنامه: در میان صحنه‌ها، سکانس‌ها و اتفاقات حادثه کربلا بگردیم، یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *