مروری بر عملکرد بازار NFTها در می ۲۰۲۴؛ برنده‌ها و بازنده‌ها کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کریپتو‌اسلم (CryptoSlam)، میزان فروش مجموعه‌ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، علی‌رغم افزایش در ماه آوریل، طی ماه می کاهش یافت.

در تاریخ ۳۱ می، کریپتو‌اسلم گزارش داد که طی ۳۰ روز گذشته، حجم فروش جهانی ان‌اف‌تی‌ها به ۶۲۴ میلیون دلار رسیده که ۵۴ درصد کمتر از مجموع فروش آن‌ها در ماه آوریل (بیش از ۱ میلیارد دلار) است.

در میان بلاکچین‌های برتر مورد استفاده برای ان‌اف‌تی‌ها نیز، بیت کوین، اتریوم و سولانا در ماه می کاهش حجم فروش را تجربه کردند. حجم فروش ان‌اف‌تی‌های مبتنی بر بیت کوین در ۳۰ روز گذشته با کاهشی ۶۸ درصدی به حدود ۱۷۹ میلیون دلار رسید.

در همین حال، بلاکچین‌های اتریوم و سولانا نیز به ترتیب کاهش ۵۵ و ۴۸ درصدی حجم فروش ان‌اف‌تی را تجربه کردند.

در میان ۱۰ مجموعه برتر ان‌اف‌تی، مجموعه‌های مدلبز (Mad Lads)، کریپتو پانکس (CryptoPunks) و بورد ایپ (BAYC) بیشترین کاهش حجم فروش را به ثبت رساندند. مجموع فروش این مجموعه‌ها به ترتیب ۴۴، ۴۱ و ۵۴ درصد نسبت به ماه آوریل کاهش داشته است.

در حالی که حجم کلی فروش ان‌اف‌تی‌ها در ماه می کاهش یافت، برخی از مجموعه‌ها مانند فانتزی تاپ (Fantasy Top) و گیلد آف گاردینز (Guild of Guardians)، رشد فروش را تجربه کردند.

در این بین، مجموعه‌های دوج‌زوکی (DogeZuki) و مانکی بیزینس (Monkey Business) با ثبت ۱۳۰ و ۷۴ درصد رشد فروش، بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته مروری بر عملکرد بازار NFTها در می ۲۰۲۴؛ برنده‌ها و بازنده‌ها کدامند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۴ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *